اخبار داغ

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تأکید کرد

مطالبه رهبر انقلاب در خصوص انتشار اسناد لانه جاسوسی آمریکا در کتب درسی محقق شود

مطالبه رهبر انقلاب در خصوص انتشار اسناد لانه جاسوسی آمریکا در کتب درسی محقق شود
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه رهبری در زمینه انتشار اسناد لانه جاسوسی آمریکا در کتب درسی محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: روز 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و رقم زدن انقلاب دوم است که از جهاتی از انقلاب اول هم مهمتر است زیرا کانون اصلی فتنه متلاشی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: در روزهای اوایل انقلاب هر روز ترورها و مشکلات عدیده ای که برای انقلاب به وجود می آمد از سوی لانه جاسوسی و سفارت آمریکا در کشور ایران اسلامی برنامه ریزی می شد.

,

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی در انقلاب دومی که رخ داد آن کانون فتنه ای که می خواست انقلاب را به انحراف ببرد، خنثی شد و از سوی دیگر ترورها و انتقام هایی که از ملت می گرفتند همه از بین رفت.

,

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: تسخیر لانه جاسوسی پشت صحنه حکومتهای 2500 ساله رژیم منحوس پهلوی را برای مردم نمایان کرد.

,

وی افزود: یکی از مطالبات رهبر انقلاب این است اسناد این توطئه ها و فتنه ها در کتابهای درسی منتشر شود زیرا در این صورت متوجه می شوند آمریکا چه خیانتهایی در حق مردم کرده اند و چه خون هایی را به ناحق ریخته اند و اموال مردم و بیت المال را به ناحق تصاحب کردند.

,

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی بسیاری مهم است و قطعا با شکوه تر خواهد بود و در این راستا دانش آموزان حضور چشمگیرتری دارند.

,

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هر روز قدرت آمریکا روبه افول است، افزود: امروزه آمریکا مشکلات داخلی عدیده ای دارد و اختلافات بین جمهوری خواهان و دموکرات ها عمیق شده و شو بازی های ترامپ هم نتواسته آها را قانع کند، از سوی دیگر اقتدار ایران اسلامی، سیاست های غلط و نقشه های آنها را نقش برآب کرده است.

,

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه عنوان کرد: امروز با همه مشکلات حوزه معیشتی، اقتصادی و تحریمها ملت پای انقلاب ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد بلکه بیش از پیش روبه جلو حرکت می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه