اخبار داغ

۱۳ آبان، تکرار حقارت آمریکا در برابر ایران

۱۳ آبان، تکرار حقارت آمریکا در برابر ایران
فریادهای "مرگ بر آمریکا" با مشت های گره زده همچون پتکی بر سر امریکاست که حقارت و ذلت این کشور را به جهانیان گوشزد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ کشور آمریکا در سالهای دور به عنوان یک ابرقدرت جهانی بر سایر کشورهای جهان احاطه داشت و بسیاری از کشورها با معیار آمریکا عمل کرده و خود را منطبق با این کشور در می آوردند؛ اما کشور اسلامی ما در بهمن ۵۷ این هیمنه را شکست و با انقلاب اسلامی نشان داد که کشور امریکا طبلی تو خالی است و آنچنان که به نظر می رسد نیز از قدرت بالایی برخوردار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

اما این حقارت در انقلاب دوم که همان ۱۳ آبان ۵۸ است به طور مشخص بروز و ظهور پیدا کرد و با رشادت دانشجویان پیرو خط امام، سفارت آمریکا تصاحب شد و اسناد بسیاری در زمینه جاسوسی کشور به دست آمد که همین باعث شد این مکان لانه جاسوسی آمریکا لقب بگیرد.

,

از آن پس در بسیاری از مقاطع زمانی نیز حقارت آمریکا توسط دلاورمردان کشورمان به مردم دنیا نشان داده شده است که از آخرین موارد آن می توان به انهدام هواپیمای بدون سرنشین فوق پیشرفته اآمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد.

,

از خاطرات جالب یکی از حاجیان شهر ما که امسال به سفر حج مشرف شده بود حقارت کشور آمریکا نزد مردم سایر کشورها بود. او در بازگویی خاطراتش می گفت: در سفر حج با حاجیان مختلف که از سایر کشورها به این سفر الهی مشرف شده بودند هم کلام شدم و آنها وقتی می فهمیدند که من یک ایرانی هستم بی معطلی به انهدام هواپیمای بدون سرنشین امریکا توسط ایران اشاره می کردند و از این بابت ایران را می ستودند.

,

وی گفت: این حاجیان از اینکه ایران اینطور مقتدر در برابر آمریکا ایستاده و مقاومت می کند خوشحال بودند و اما از اینکه سران کشور خودشان در برابر آمریکا سر خم کرده و مقتدر نیستند گلایه مند بودند. اقتدار رهبر معظم انقلاب در کلام و در رفتار برایشان باشکوه و مثال زدنی بود و آرزوی وجود چنین رهبری را برای کشور خود داشتند.

,

در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نمونه های زیادی از تحقیر آمریکا توسط غیورمردان کشورمان داشته ایم که نشان از قدرت گرفتن کشور اسلامی ایران و ضعیفتر شدن امریکا دارد، اما ۱۳ آبان نقطه عطف این حقارت است و آن به دلیل موقعیت زمانی این واقعه و حدود یک سال پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران است.

,

فریادهای «مرگ بر آمریکا» با مشت های گره زده همچون پتکی بر سر آمریکاست که حقارت و ذلت این کشور را به جهانیان گوشزد می کند.

,

در طول سالهای گذشته امریکا با چهره حق به جانب همواره در پی تشنج و ناآرامی در منطقه بوده و جانایات بیشماری را علیه مردم بی دفاع مرتکب شده است که از آن جمله می توان به جنگ افغانستان، عراق سوریه و یمن اشاره کرد. این سیاست این کشور مزدور است که همواره با به راه انداختن جنگ و نا امنی در پی سلطه بر کشور بی دفاع و ضعیف بوده است.

,

این همان حنایی است که برای کشور ما دیگر رنگی ندارد و ایران اسلامی با به رخ کشیدن ضعف آمریکا بارها و بارها آن را به حقارت کشانده و هر سال در روز ۱۳ آبان ماه با فریادهایی کوبنده تر حقارت امریکا را سر داده و به گوش سایر ملتها می رسانیم شاید که آنها نیز بر این باور برسند که قدرت امریکا در حال افول بوده و طبلی تو خالی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه