اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

اقتدار ایران اسلامی موجب تحقیر و افول آمریکا شده است

اقتدار ایران اسلامی موجب تحقیر و افول آمریکا شده است
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اقتدار ایران اسلامی را موجب تحقیر و افول آمریکا دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد صفری در گفتگو با خبرنگار  مرصادنیوز اظهار داشت: با توجه به شیطنت های ترامپ و تحریم های ناجوانمردانه در حق ملت شریف ایران انتظار می رود ملت ایران خصوصا مردم شهید پرور کرمانشاه همچون سالهای گذشته در روز راهپیمایی 13 آبان حماسه ای بیافرینند که بی نظیر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با یادآوری اینکه در چله دوم انقلاب قرار داریم، افزود: ملت ما همیشه بیدار بوده و به فرمایش امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان باید پرشورتر از سالهای قبل برگزار شود و در این راستا باید فرزندان و دانش آموزان بیشتر در جریان ناکامی های شرق و غرب و پیروزی ها و دستاوردهای انقلاب قرار گیرند.

,

صفری گفت: با وجود مشکلات و گرفتاری ها باید همه آحاد جامعه اعم از زن و مرد و پیر و جوان در راهپیمایی 13 آبان به صورت با شکوه شرکت کنند.

,

وی عنوان کرد: در موضوع برجام با وجود اینکه چند سال وقت گذاشتیم و تیم دیپلماسی پای میز مذاکره نشستند آمریکا به صورت یک طرفه از برجام خارج شد و هیچ یک از کشورهای عضو نسبت به این خروج عکس العملی نشان ندادند اما این اقدام باعث شد ایران روز به روز به اقتدار کشور افزوده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه