اخبار داغ

وزارت کشور پاسخگو باشد؛

خوش‌خدمتی معاونان استاندار کرمانشاه برای اصلاح‌طلبان/ آغاز زودهنگام چینش پازل انتخاباتی در کرمانشاه

خوش‌خدمتی معاونان استاندار کرمانشاه برای اصلاح‌طلبان/ آغاز زودهنگام چینش پازل انتخاباتی در کرمانشاه
معاونین استاندار کرمانشاه این روزها با چینش پازل انتخاباتی در حال خوش‌خدمتی به اصلاح‌طلبان برای انتخابات پیش رو هستند و انتظار می‌رود که وزارت کشور پاسخگوی این جانبداری‌ها باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، این روزها خبرهایی از تلاش های نمایندگان دولت در استان کرمانشاه برای تاثیرگذاری بر انتخابات مجلس به گوش می رسد که مایه تاسف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

معاونین استاندار کرمانشاه این روزها نه به فکر امورات مردم و رفع و رجوع مشکلات آنها بلکه به فکر تامین خواسته‌های جناح سیاسی همسوی خود هستند و امورات استان را به امان خدا سپرده اند.

,

معاون امور اقتصادی استاندار که سودای استانداری را در سر داشت و با تمام تلاش‌های هم جناحی‌هایش تنها در حد یک گزینه کم وزن باقی ماند، حالا از شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان سر در آورده و شائبه جانبداری دولتی ها در انتخابات را ایجاد کرده است.

,

معاون دیگر استاندار کرمانشاه یعنی الهی تبار مدام با احزاب اصلاح طلب به بهانه های مختلف جلسه می گذارد و خواسته های آنها را دریافت و برای برآوردن آن تمام توان خود را به کار گرفته است.

,

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه که اوایل سال برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داد، با رد استعفایش توسط استاندار این روزها به جای پرداختن به مشکلات حوزه متبوعش سرگرم چینش پازل انتخاباتی است.

,

خوش خدمتی معاونین استاندار کرمانشاه برای جناح سیاسی همسویشان با فشار باندهای ثروت و قدرت برای تاثیرگذاری در انتخابات موضوعی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن رد شد و لازم است برخورد قاطعی با این افراد صورت گیرد که از عناوین و اختیارات دولتی خود سوءاستفاده می کنند.

,

تغییر فرمانداری ها و مهره چینی برای انتخابات موضوعی بود که چند ماه پیش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به آن واکنش و نسبت به مهندسی انتخابات هشدار داد، اما توجهی به آن نشد.

,

حالا تغییر فرمانداران کرمانشاه، سنقروکلیایی و سرپلذهاب که از نیروهای معتدل هستند در دستور کار معاونت سیاسی استاندار کرمانشاه قرار گرفته و لابی قدرت و ثروت به شدت دنبال این موضوع است.

,

این موضوع به حدی جدی است که داد نمایندگان مجلس را هم درآورده و حجت الاسلام حسینی کیا در نطق روز گذشته مجلس با خطاب قرار دادن وزیر کشور تصریح کرد که استانداری کرمانشاه به دنبال مهندسی انتخابات است.

,

این اظهارات صریح و بی پرده تا حد زیادی موجب عقب‌نشینی این افراد از اجرای برنامه هایشان شد، اما این نقد جدی بر استاندار کرمانشاه وارد است که چرا معاونینش در کورس انتخابات این چنین جانبدارانه عمل می کنند و هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

,

در شرایطی که باید مردم را به حضور حداکثری و شرکت گسترده در این انتخابات دعوت کرد، این کارها یقینا مردم را دلسرد خواهد کرد و این سرمایه اجتماعی که پشتوانه نظام است از دست می رود، لذا استاندار کرمانشاه و در مراتب بالاتر وزارت کشور باید پاسخگوی این اقدامات باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه