اخبار داغ

در حاشیه راهپیمایی 13 آبان مطرح شد؛

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سرآغازی برای سیلی‌های بعدی ایران شد/ ۱۳ آبان سالروز تقویت پایه‌های نظام اسلامی است

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سرآغازی برای سیلی‌های بعدی ایران شد/ ۱۳ آبان سالروز تقویت پایه‌های نظام اسلامی است
سردار بهمن ریحانی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سرآغازی برای سیلی‌های بعدی ایران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بهمن ریحانی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: امروز روز ملی مبارزه با استکبار است که در چنین روزی دانشجویان پیرو خط امام سیلی محکمی به آمریکا زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب سر نخ تمام توطئه‌ها، چالش‌ها، بمب‌گذاری‌ها، جنایت‌ها و ترورها به لانه جاسوسی آمریکا ختم می‌شد، افزود: تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ به فرموده امام راحل انقلاب بزرگ ملت ایران بود.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دقیقا رویارویی حق و باطل بود که شکل گرفت و سرآغازی برای سیلی‌های محکمی شد که در چنین روزهایی از انهدام پهپاد، گرفتن کشتی‌هایشان و... از ایران دریافت می‌کنند.

,

سردار ریحانی بیان داشت: امروز اعتقاد داریم جمهوری اسلامی ایران توانسته است تمام راهبردهای نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با شکست مواجه کند و مردم ملت ایران با سربلندی این راه را ادامه می‌دهند.

,

 

,

مردم بصیر و آگاه مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

, مردم بصیر و آگاه مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند,

حجت الاسلام محمد حجتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد  با بیان اینکه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ ماهیت استکباری و استعماری آمریکا برای ملت ایران افشا شد، اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویی های آمریکای جنایت کار است.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که سیزده آبان ۵۸ را انقلاب دوم مردم ایران دانست، افزود: این روز روزی است که برای دومین بار ابهت شرق و غرب در هم شکسته شد.

,

وی بیان داشت: مردم همیشه در صحنه ایران در این روز توانستند دستان پلید استکبار را برای کشورهای مظلوم جهان رو کنند.

,

حجت الاسلام حجتی عنوان کرد: امروز آمریکا با وارد کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردم ایران می خواهد آنها را خسته کند و مقدمات نارضایتی مردم از نظام را رقم بزند.

,

وی ادامه داد: استکبار جهانی باید بداند که ملت ایران ۴۰ سال در مقابل تمام سختی ‌های اقتصادی و تحریم‌ها مقاومت کردند و امروز نیز استقامت خواهند کرد.

,

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان اسلام از مقاومت و ایستادگی مردم ایران هراس دارند، افزود: تا زمانی که این مردم غیور و هوشیار پشتیبان نظام و انقلاب هستند، آمریکا و هیچ کشور دیگری نمی تواند کوچکترین حرکتی علیه این کشور انجام دهند.

,

وی مردم بصیر و آگاه را مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: دشمنان اسلام بدانند که این مردم مقتدرانه در عرصه دفاع از کشور حصور دارند و هیچ گونه تحریمی نمی تواند مانع پیشرفت و توسعه این کشور باشد.

,

۱۳ آبان سالروز تقویت پایه‌های نظام اسلامی است

, ۱۳ آبان سالروز تقویت پایه‌های نظام اسلامی است,

فرشته همتی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد  ، اظهار داشت: ۱۳ آبان سالروز شناسایی توطئه های استکبار جهانی علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این روز، روز تقویت پایه های نظام و نیروهای اجتماعی مردمی ایران است.

,

همتی با تاکید بر اینکه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلابی ترین روز در تاریح ملت ایران است، گفت: ۱۳ آبان مشق استکبار ستیزی نسل چهارم و پنجم انقلاب در ۲۲۹ برگ از تاریخ تقویم سال ۹۸ ایران اسلامی است.

,

این مسئول بیان داشت: با چشم انداز ۵۰ ساله ای که به تصویب مقام معظم رهبری رسیده امیدواریم انقلاب اسلامی ایران به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) برسانیم.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد پرچمداری و اقتدار بیش از پیش این نظام اسلامی باشیم، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز مقتدر تر از دیروز است .

,

آمریکا تا سال ۱۴۰۰ از منطقه اخراج می شود

, آمریکا تا سال ۱۴۰۰ از منطقه اخراج می شود,

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در گفتگو با مرصادنیوز  در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: بهترین سخن در وصف این حضور مردمی یوم الله  ۱۳ آبان این است که طی ۴۰ سال توانستیم آمریکا را به خاک ذلت بنشانیم.

,  مرصادنیوز ,

وی افزود: با همین راهپیمایی و حضور میلیونی مردم در ایران یمن، سوریه، عراق، لبنان و بقیه کشورهای اسلامی امیدوار هستیم آمریکا را تا سال ۱۴۰۰ از منطقه اخراج کنیم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران به بهترین نتیجه در مقابل استکبار جهانی دست یافته اند.

,

حجت الاسلام قبادی گفت: اکنون شاهد فروپاشی، افول و اخراج آمریکا از منطقه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه