اخبار داغ

اولین واکنش تاج به حواشی تماشاگران در هفته اخیر

اولین واکنش تاج به حواشی تماشاگران در هفته اخیر
جلسه سی و سوم کمیسیون فرهنگی ورزش کشور با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی باشگاه های فوتبال، با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تاج در این نشست گفت:فدراسیون فوتبال مسئولیت های مختلفی را بر عهده دارد که فرهنگ سازی و انجام فعالیت های فرهنگی یکی از مسئولیت های آن است، اما با توجه به جامعه مخاطب این ورزش در کشور، انتظار انجام فعالیت های بزرگ و موثر فرهنگی از فدراسیون به تنهایی انتظار درستی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در این باره ادامه داد: صحنه فوتبال از بزرگترین همایش های انسانی است که در سطح کشور بصورت مداوم شکل می گیرد که عرصه ورزشگاه ها یک بخش کوچکی از این گردهمایی است، بنابر این اگر به دنبال توسعه فرهنگی در بین هوادران فوتبال و جامعه ورزش فوتبال هستیم باید کار فرهنگی را بیشتر در بیرون از استادیوم ها انجام داده و همه دستگاه ها و ارکان کشور باید برای این کار بسیج بشوند.
,
 
,
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گسترش فعالیت در فضای مجازی گفت: فرق فوتبال امروز با دیروز بسیار زیاد است. امروز سرعت فضای مجازی بسیار بالاست و متاسفانه درشت نمایی و جو سازی در این فضا باعث می شود که بسیاری از رفتارهای فرهنگی هواداران زیر سایه هنجارشکنی عده ای ناچیز قرار بگیرد. باید توجه داشت که سرعت فضای مجازی بسیار بالاست بنابر این سرعت عمل مدیران و مسئولین نیز باید متناسب با این این روند باشد و اگر عقب باشیم نتیجه آن چیزی می شود که در سال های اخیر با آن روبرو هستیم.
,
 
,
تاج در خصوص ساماندهی وضعیت ورزشگاه های کشور بیان داشت: در خصوص ایجاد نظم و ساماندهی تماشاگران توسط باشگاه های فوتبال، قدم های بسیار خوبی برداشته شده که از جمله شماره گزاری صندلی های ورزشگاه ها و ساماندهی بلیط فروشی با استفاده از بلیط فروشی الکترونیکی را می توان نام برد.
,
 
,
وی در پایان گفت: توسعه فرهنگی در فوتبال نیاز به حوصله و صبر دارد. کمااینکه در سطح دنیا هم این حرکت آرام آرام صورت گرفته است، ما هم در تلاشیم که با کمک سایر دستگاه ها ی ذیربط بتوانیم فضای فوتبال کشور را بهتر از قبل ساماندهی کرده و آرام آرام به سمتی برویم که شاهد برگزاری بازی هایی با حداقل حواشی و هنجارشکنی باشیم.
,
 
,
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه