اخبار داغ

خلق فرصت های ناب در دنیای کسب و کار

خلق فرصت های ناب در دنیای کسب و کار
تجربه؛ واژه ای که ممکن است در میدان تجارت بسیار به گوشتان خورده باشد. اکثر افراد، تجربه را عامل اصلی موفقیت در کسب و کار می دانند، آیا این باور صحیح است؟ آیا تجربه به تنهایی می تواند شما را یک سر و گردن از دیگر رقبا بالاتر نشان دهد؟ متاسفانه باید بگویم که در دنیای امروز، برای انجام هر کاری و در هر رشته ای تنها تجربه کافی نیست. بلکه نیاز به آموزش های گسترده و تخصصی بیش از پیش حس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این امر در دنیای مدیریت بسیار محسوس است. در حقیقت مدیرانی موفق ترند که برای انجام کار خود آموزش های تخصصی فرا گرفته باشند تا بتوانند با تکنیک هایی خاص، در دنیایی پر از رقیب بهتر ظاهر شوند و از مسیری درست، کشتی کسب و کار خود را در اقیانوس رقابت به سمت خشکی هدایت کنند. مدیریت صحیح نیازمند آموزش های صحیح است و با دنبال کردن آرزوها نمی توان کسب و کار موفقی داشت بلکه نیازمند نقشه ی راه هستیم. ادامه ی مطلب را از دست ندهید چرا که قصد داریم نقشه راه را به شما معرفی نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, , ,

در دنیای کسب و کار، تصور بازاری عاری از هرگونه رقیب به دور از واقعیت اس  اما می توان با آموزش های صحیح مدیریتی، با اتخاذ تصمیم ها و استراتژی های صحیح از دنیای رقبا سربلند بیرون آمد و حتی به خلق فرصت ها کمک نمود، اما به یاد داشته باشید تنها با آموزش های صحیح مفاهیم مدیریت این کار شدنی است.

,

آموزش POST DBA کلید طلایی موفقیت در کسب و کار

, آموزش , POST DBA, POST DBA, کلید طلایی موفقیت در کسب و کار,

بسیاری از فعالان کسب‌ و کار همیشه به دنبال تبدیل‌ شدن به رهبر و مدیری موفق هستند، اما نمی‌ دانند که رسیدن به موفقیت به‌ خصوص در امر مدیریت و رهبری، فرمولی ثابت ندارد ولی در عین حال کار ساده ‌ای است. امروزه شرایط اقتصادی به‌ گونه ‌ای است که رقابت در کسب‌ و کارها به ‌مراتب پیچیده ‌تر و چالشی‌ تر از گذشته شده و تجربه ‌ی افراد، دارایی‌ های مالی و تخصص فنی، به ‌تنهایی نمی‌ تواند گره‌ گشای چالش ‌های پیش ‌رو باشد.

,

موفقیت یک رهبر در چالش‌ های مختلف، نیازمند اقدامات متفاوت است، درحالی که این اقدامات متفاوت تنها با آموزش صحیح ممکن می ‌شود. با آموزش صحیح می ‌توان آموخت که چگونه کسب ‌وکار را در چالش ‌های مختلف از نابودی نجات داد. به یاد داشته باشید همیشه در دل هر تهدید جدی برای کسب ‌و کارها یک فرصت پیشرفت، برای مدیران آینده ‌نگر وجود دارد؛ اما تنها با آموزش می ‌توان یاد گرفت که چگونه از هر تهدیدی پلی به سمت موفقی بزنیم.

, .,

, , ,

یکی از دوره‌ های آموزش مدیریت که اخیرا معرفی‌ شده، دوره ‌POST DBA است؛ دوره‌ ای کاملا کاربردی و عملی که تکمیل ‌کننده‌ ی دوره‌ های آموزش MBA و DBA است و در موسسات بسیار محدودی از جمله موسسه‌ ی آموزش عالی آزاد فن‌ پردازان آموزش داده می ‌شود. بنابر اعلام موسسه‌ ی آموزش عالی آزاد فن‌ پردازان، تا پیش از معرفی شدن این دوره، صاحبان کسب ‌و کار ابتدا در دوره‌ های  MB، سپس برای تکمیل این دوره ‌ی آموزشی در دوره ‌ی DBA شرکت می ‌کردند، این پروسه با آموزش POST DBA کامل‌ تر شد. تعجب نکنید. افراد با شرکت در دوره ‌ POST DBAکه تکمیل‌ کننده‌ ی دوره‌ های MBA و DBA است، از سایر افراد پیشی گرفته و به ‌اصطلاح با یک تیر چند نشان می ‌زنند و با شرکت در این دوره‌ ی آموزشی تمام مشکلات و چالش های پیش روی خود را پشت سر می گذارند. اما در این دوره به آموزش چه مباحثی پرداخته می ‌شود؟ و اهمیت شرکت در این دوره ‌ی آموزشی چیست؟

, دوره ‌POST DBA, POST DBA, MBA , DBA , .,  MB, DBA , آموزش POST DBA, POST DBA, ., ., POST DBA, MBA , DBA ,

دوره عالی مدیریت حرفه ‌ای کسب ‌وکار یک سطح بالاتر از دوره DBA و تکمیل‌ کننده‌ ی آن و برای آموزش صاحبان کسب‌ وکار جهت توسعه و گسترش فعالیت‌ ها و کسب ‌و کار ها تهیه و تدوین شده است. دوره POST DBA  موسسه‌ ی آموزش عالی آزاد فن پردازان، دانش پذیران را با کلیه‌ ی چالش‌ های بازار و نحوه‌ ی مدیریت کردن کسب ‌و کار برای عبور از این چالش‌ ها آشنا می‌کند. در این دوره‌ ی آموزشی موضوعاتی همچون مدیریت کسب ‌و کار، مدیریت بازرگانی، آشنایی با بازار کالاها و سهام، اصول و فنون مدیریت سرمایه، استراتژی و مدیریت استراتژی، اصول و روش تحقیق کمّی و کیفی و انواع بازاریابی آموزش داده می ‌شود.

, DBA , POST DBA , .,

افرادی که این دوره را برای آموزش انتخاب می‌ کنند، مدیرانی هستند که قصد دارند کسب‌ و کار خود را توسعه دهند و در واقع کسب ‌و کار بزرگ ‌تری را مدیریت نمایند. دانش پذیران با یادگیری کامل این دوره‌ ی آموزشی قادر به تجزیه‌ و تحلیل کسب ‌و کار خود و حتی کسب ‌و کار دیگران خواهند بود. دوره Post DBA به صاحبان کسب ‌و کار کمک می‌ کند تا خود را به ‌عنوان مدیری با اقتدار و خلاق اثبات کنند. همچنین این دوره موقعیت‌ های شغلی متنوعی از قبیل مشاور ارشد کسب ‌و کار، مدیر برند و بازاریابی، تحلیلگر سیستم‌ های کسب ‌و کار، مشاور مدیریت سیستم‌ های فناوری و … را برای شما فراهم می ‌کند.

, ., Post DBA , .,

داشتن مدرک POST DBA می ‌تواند زندگی شما را از لحاظ جایگاه اجتماعی و رفاه اقتصادی تحت تاثیر قرار دهد و صرف نظر از تخصص و اهداف شغلی که دارید، به شما کمک می ‌کند تا موقعیت شغلی خود را ارتقا داده و یا در حوزه ‌های مختلف، کسب‌ و کار خود را گسترش دهید.

,  مدرک POST DBA, POST DBA, .,

, , ,

موسسه آموزش عالی آزاد فن‌ پردازان راهی آسان برای دریافت گواهینامه POST DBA

, موسسه, آموزش عالی آزاد فن‌ پردازان راهی آسان برای دریافت گواهینامه , POST DBA, POST DBA,

مؤسسه‌ ی آموزش عالی آزاد فن پردازان با سابقه ‌ی درخشان در برگزاری دوره‌ های آموزشی و همچنین استفاده از اساتید توانا و کارآمد در دوره‌ ی آموزش  POST DBA، همواره پیشتاز در ارائه‌ ی دوره‌ های مدیریت کسب ‌وکار با گرایش‌ های مختلف می‌ باشد، این موسسه آموزشی با یک دهه سابقه ‌ی درخشان و تجربه در مورد آموزش فنون و تکنیک‌ های مختلف، همواره راه را برای رونق هر چه بیشتر کسب‌ و کار، هموار ساخته است. با توجه به این‌ که کلیه‌ ی مدارک صادر شده‌ ی موسسه‌ ی آموزش عالی آزاد فن پردازان مورد تایید وزارت علوم، فناوری و تحقیقات می ‌باشد و قابلیت ترجمه رسمی با مهر وزارت امور خارجه نیز دارد، بسیاری از افراد تمایل دارند که در دوره‌ های آموزشی موسسه‌ ی آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کرده و گواهینامه‌ ی معتبر جهت ارائه به بازار کار ملی و بین ‌المللی، اخذ نمایند.

,  آموزش  POST DBA,  POST DBA, .,

درنگ نکنید و همین حالا در دوره‌ آموزش POST DBA موسسه‌ ی آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کنید و ضمن یادگیری کامل، در پایان دوره، با اخذ گواهینامه  POST DBA، کسب ‌وکار خود را متحول نمائید. شرکت در دوره ‌ی آموزش مدیریت عالی حرفه ‌ای کسب ‌وکار و کسب گواهینامه‌ ی معتبر، نه‌ تنها می ‌تواند یاری ‌رسان شما در زندگی کاری باشد؛ بلکه می ‌تواند تمامی جنبه ‌های شخصیتی هر فرد را تحت تأثیر قرار داده و دایره‌ ی وسیعی از ارتباطات را فراهم آورد و این همان فرصت طلایی برای پیشرفت است.

, POST DBA , گواهینامه  POST DBA,  POST DBA, .,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه