اخبار داغ

میتینگ سیاسی اصلاح طلبان با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور

میتینگ سیاسی اصلاح طلبان با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور
وقتی که رئیس ستاد انتخابات کشور به عنوان متولی برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در جلسه ای با نام هم اندیشی ولی تداعی کننده میتینگ سیاسی یک جناح سیاسی خاص ، بدون مرز بندی شرکت می کند، چه ضمانتی برای برگزاری سالم انتخابات وجود خواهد داشت ؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در پی سفر جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور به استان همدان ، جلسه ای با عنوان نشست هم اندیشی نمایندگان اقشار و معتمدان همدان به میزبانی استانداری برگزار گردید . حواشی پر رنگ این نشست تا بدانجا بود که برگزاری میتینگ سیاسی اصلاح طلبان در استانداری را در اذهان تداعی کرد . 10نفری که برای ارائه مطلب مشخص شده بودند ، از جناح موسوم به اصلاح طلب بوده و برخی از مطالب چالشی و هنجار شکن – بدون پاسخ روشن از سوی معاون وزیر و استاندار- باعث انتقادهای جدی به این رویکرد دستگاه اجرایی و متولی برگزاری انتخابات گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

نام بردن از یکی از سران فتنه ، حمله به شورای نگهبان ، بیان مطالب فمینیستی ، ادعای سرکوب اصلاحات و مطالب از این دست باعث گردید یک سوال جدی طرح گردد که امیدواریم پاسخ روشنی به آن از سوی استاندار و مسئولین ارشد اجرایی استان ارائه شود.

,

وقتی که رئیس ستاد انتخابات کشور به عنوان متولی برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در جلسه ای با نام هم اندیشی ولی تداعی کننده میتینگ سیاسی یک جناح سیاسی خاص ، بدون مرز بندی شرکت می کند، چه ضمانتی برای برگزاری سالم انتخابات وجود خواهد داشت ؟

,

در این جلسه توسط برخی از افرادی که به نام معتمد شرکت داشتند ، مطالبی در تخریب وحمله به شورای نگهبان بیان گردید که متاسفانه پاسخ روشنی از سوی معاون وزیر یا استاندار ارائه نگردید. حمله به یک نهاد قانونی در بحث انتخابات در جلسه ای که ریاست آن با مجری انتخابات است ، قطعاً نمی تواند پیام خوبی به بدنه جامعه منتقل نماید .

,

هنوز خاطره تلخ تخلف تعداد قابل توجهی از مدیران اجرایی در سطوح مختلف در انتخابات ریاست جمهوری 96 از یاد ها پاک نشده است که این بار در فاصله نزدیک به سه ماه و اندی به انتخابات مجلس یازدهم در همدان و با حمله به نهاد ناظر انتخابات در حضور رئیس اجرایی انتخابات شروع گردید.

,

البته در این جلسه حضور حماسی و انقلابی حجت الاسلام نظیری باعث گردید تا برخی از سخنان هنجار شکن عنوان نشود ولی انتظار بود که مرز بندی با فتنه و موضع صریح استاندار و معاون سیاسی وزیر کشور را شاهد باشیم که متاسفانه اتفاق نیفتاد.

,

معرفی یک روحانی اصلاح طلب به عنوان نماینده طلاب استان که پس از اعتراض مشخص شد که ایشان از طرف حوزه های علمیه استان نمایندگی ندارند ، از دیگر حواشی این جلسه بود .

,

خلاصه نقطه نظرات افراد انتخاب شده از یک جناح خاص بدین شرح بود .

,

چشمه قصابانی از حزب ایثارگران (اصلاح طلب) : مجلس باید مفید و پاسخگو باشد که فکر نمی کنم با نظارت استصوابی بشود وارد مجلس شویم .

,

مهرپویا به عنوان نماینده بانوان البته با گرایش اصلاح طلبی با بیان مطالب فمینیستی تصویر خشنی از مردان را ترسیم کرد .

,

قمری رئیس آموزش و پرورش قهاوند و البته با گرایش اصلاح طلبی تلاش کرد به بیان مشکلات روحانیون پرداخته و به اصلاح طلبان توصیه کرد به یک نتیجه برسند تا در انتخابات شکست نخورند.

,

در این بخش پس از اعتراض یکی از حضار ، استاندار وعده داد که از سه طیف سیاسی سخنران خواهد بود ، سخنی که در وعده باقی ماند .

,

بعد از این افراد ترکمان فعال سیاسی و فرهنگی ، حمزه مدیر عامل خانه مطبوعات ، بهروز کارخانه ، محموی فر رئیس دانشگاه بوعلی ، اصلانی نماینده خانه کارگر همسخنرانی کردند و البته همه آنها با گرایشهای اصلاح طلبی .

,

در این جلسه شاهد سخنانی از استاندار در مشی اعتدال، عقلانیت، شفافیت و احترام به قانون بودیم ولی توضیحی مبنی بر شفاف سازی دلیل دعوت انحصاری از یک جریان سیاسی خاص و مرز بندی با فتنه ارائه نشد .

,

به گزارش عصر همدان؛ سوال مهم و کلیدی که وجود دارد و امیدواریم مسئولین پاسخ آنرا به صورت شفاف ارائه دهند این است که وقتی استانداری به عنوان مجری انتخابات یازدهم در یک جلسه 130نفره با حضور نمایندگانی از اقشار مختلف تا این حد جناحی و سیاست زده عمل کرده است ، در حوزه برگزاری انتخابات چگونه عمل خواهد نمود . البته رسانه های مردمی و انقلابی بر اساس رسالت و تکلیف خود به صورت آتش به اختیار این موضوع را با دقت رصد خواهند کرد و در مواقع مورد نیاز برای روشنگری و تبیین دقیق واقعیت ها واکنش نشان خواهند .

, به گزارش عصر همدان؛ سوال مهم و کلیدی که وجود دارد و امیدواریم مسئولین پاسخ آنرا به صورت شفاف ارائه دهند این است که وقتی استانداری به عنوان مجری انتخابات یازدهم در یک جلسه 130نفره با حضور نمایندگانی از اقشار مختلف تا این حد جناحی و سیاست زده عمل کرده است ، در حوزه برگزاری انتخابات چگونه عمل خواهد نمود . البته رسانه های مردمی و انقلابی بر اساس رسالت و تکلیف خود به صورت آتش به اختیار این موضوع را با دقت رصد خواهند کرد و در مواقع مورد نیاز برای روشنگری و تبیین دقیق واقعیت ها واکنش نشان خواهند .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه