اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش روستایی اسدآباد:

حضور تیمهای ورزشی اسدآباد در مسابقات قهرمانی کشور

حضور تیمهای ورزشی اسدآباد در مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی اسدآباد از حضور تیمهای والیبال، هفت سنگ و طناب کشی اسدآباد در مسابقات قهرمانی کشور در ۱۵ آبان امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف ولی زاده، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به برگزاری دوره مسابقات قهرمانی کشور در اراک، از اعزام تیم های اسدآباد به این مسابقات خبر داد و گفت: تیم والیبال و هفت سنگ روستایی بانوان شهرستان اسدآباد به عنوان نماینده استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: تیم های والیبال و هفت سنگ روستایی این شهرستان در تابستان امسال توانست علاوه بر قهرمانی استان، مجوز حضور در مسابقات کشوری را کسب کند.

,

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی اسدآباد یادآور شد: در این مسابقات خانم ها اسکندری و طیبه سلیمانی به عنوان مربی و سرپرست تیم والیبال را همراهی خواهند کرد .

,

وی از اعزام تیم طناب کشی روستایی آقایان شهرستان اسداباد نیز به مسابقات قهرمانی کشوری در شهر اراک خبر داد و گفت: این تیم نماینده استان همدان در رشته طناب کشی است.

,

ولی زاده افزود: این تیم نیز توانست تابستان امسال قهرمانی استان راکسب و در مسابقات کشوری راه یابد.

,

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی اسدآباد یادآور شد: از تیم طناب کشی آقایان نیز صادق احمدی و حمزه میرزایی بعنوان مربی و سرپرست تیم در این مسابقات حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه