اخبار داغ

بانوی قهرمان قایقرانی در همدان مطرح کرد؛

نداشتن پیست مناسب قایقرانی بزرگترین چالش ورزشکاران ایرانی

نداشتن پیست مناسب قایقرانی بزرگترین چالش ورزشکاران ایرانی
بانوی قهرمان قایقرانی در همدان با اشاره به نداشتن پیست مناسب در کشور گفت: در حال حاضر بزرگترین چالش قایقرانان ایران نداشتن پیست مناسب قایقرانی است، که روی تمرینات و نتیجه گرفتن مسابقات تاثیر مستقیم دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رشته قایقرانی در بین ورزشکاران همدانی از امتیازات ویژه ای برخوردار است و استان همدان توانسته مدال آوران زیادی را در این رشته همچون آرزو حکیمی به خانواده قایقرانی معرفی کند و حرفی برای گفتن داشته باشد، قایقرانان همدانی همچنان با کمترین امکانات در میادین جهانی و بین المللی همچنان می درخشند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

کیمیا زارعی قایقران همدانی که در مسابقات آسیایی توانست مدال برنز کسب کند و شانس این رشته ورزشی را در المپیک توکیو 2020 افزایش دهد چرا که قایقرانی یکی از رشته های المپیکی همدانی ها است و تمام توان خود را برای حضور دوباره در این تورنومنت ورزشی به کار می گیرند.

,

کیمیا زارعی قایقران خوب همدانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: متولد 1370 و اهل همدان هستم که هم اکنون عضو تیم ملی روئینگ و سه سال است به طور حرفه ای کار می کنم.

,

وی با اشاره به تجربیات خود در قایقرانی گفت: به مدت سه سال این ورزش را حرفه ای انجام می دهم و تجربه 3 مسابقه آسیایی را دارم.

,

زارعی عنوان کرد: در مسابقات جوانان دو مدال نقره و یک برنز و در مسابقات بزرگسالان دو مدل برنز کسب کردم.

,

قایقران همدانی با اشاره به مهارت ورزشکاران همدانی در این رشته افزود: علاقه من به رشته قایقرانی از طریق مدرسه انجام شد و در مسابقات استعدادیابی از طریق مدرسه انتخاب شدم و به روئینگ علاقمند شدم.

,

کیمیا زارعی با اشاره به امکانات کم ورزشی در همدان گفت: در همدان امکانات خوبی نداریم و ورزشکاران تمرینات خوبی ندارند ونیاز داریم استان از فدراسیون درخواست تجهیزات کنند تا بتوانیم تمرینات هوازی و بدنسازی خوبی داشته باشیم چرا در همدان پارو هم نداریم.

,

وی با تاکید بر تمرین قایقرانان در مساحت های بالای 2000 متر گفت: همدانی ها در آبشینه باید تمرین کنند که مساحت آن 500 متر است.

,

زارعی رشته روئینگ را یک رشته استقامتی دانست و گفت: در رشته روئینگ قایقران و نحوه پارو زدنش بیشتر باید با وضعیت جسمی یکی باشد و به دستانی بلند و قدی بلند نیاز است.

,

مدال آور مسابقات آسیایی افزود: بزرگترین چالش قایقرانان در ایران نداشتن پاروی استاندار و نداشتن پیست مناسب است چرا که در مسابقات برون مرزی و محل تمریناتی که برای ورزشکارها در نظر گرفته می شود اصلا سالن بدنسازی و غیره وجود ندارد و در حد تیم ملی هم نیست چه برسد به مسابقات آسیایی و برون مرزی و تمام قایقرانان کشوری با این مشکل مواجه هستند و نداشتن پیست مناسب روی تمرینات و در نتیجه عملکردشان در مسابقات تاثیر مستقیم دارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه