اخبار داغ

وضعیت راه های استان های زلزله زده / تمام محورها باز هستند

وضعیت راه های استان های زلزله زده / تمام محورها باز هستند
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی ازبسته شدن محورهای مواصلاتی اصلی استان‌های زلزله‌زده نداشته‌ایم و تمامی محورها باز هستند وامکان تردد وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وقوع زلزله در بامداد روز جاری در برخی استان‌های شمالی کشور، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از بسته شدن محورهای مواصلاتی اصلی استان‌های زلزله‌زده نداشته‌ایم و تمامی محورها باز هستند و امکان تردد وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه گفت: طبق گزارشات واصله ترافیک در محور شمال به جنوب کرج_چالوس و همچنین در محدوده مرزن‌آباد سنگین تا نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در محور هراز در محدوده نارنجستان و تونل شماره یک نیز سنگین است.
,
 
,
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجادرباره مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر تنها در محور شیراز_ نورآباد بارش باران مشاهده می‌شود و از سایر محورهای اصلی مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.
,
 
,
رحمانی افزود: به جهت کنترل بار ترافیکی ناشی از بازگشت مردم به شهرهایشان پس از تعطیلات، تردد هرگونه وسیله نقلیه در محور کرج به چالوس از ساعت 13 بعدازظهر روز جاری و همچنین محور رودهن به آمل از ساعت 12 ظهر ممنوع می‌باشد.
,
 
,
وی در پایان از مردم خواست پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵ طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه