اخبار داغ

آیت‌الله دری نجف آبادی:

حمایت از فلسطین، حمایت از مظلوم و وحدت اسلامی است/دولت با شجاعت و قدرت و بدون توجه به فرانسه قدم های خود را بردارد

حمایت از فلسطین، حمایت از مظلوم و وحدت اسلامی است/دولت با شجاعت و قدرت و بدون توجه به فرانسه قدم های خود را بردارد
آیت الله دری نجف آبادی به آغاز گام چهارم ایران و تزریق گاز UF۶ به سانتریفیوژهای سایت فردو پرداخت و گفت: امیدواریم دولت و سازمان انرژی اتمی با شجاعت و قدرت کار را پیش ببرند و گوش به حرف فرانسوی ها و غیر فرانسوی ها ندهند؛ چرا که دوسال است که ما را سر کار گذاشتند. ما باید روی پای خود بایستیم و با همت مضاعف بر مشکلات فائق آییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: پاک شدن دل، فداکاری، اخلاص و مجاهدت می خواهد و اگر دل ها پاک شود اهل بیت (ع) خود به سراغ ما خواهند آمد. لذا اگر خانه را آماده کردیم مهمان خود وارد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف آبادی ضمن تبریک ایام هفته وحدت، نامگذاری هفته وحدت را کاری ارزشمند از سوی جمهوری اسلامی دانست و افزود: همه باید در ترویج سیره و عدالت پیامبر تلاش کنند و از فرصت موجود استفاده شود تا از اخلاق و رفتار پیامبر گرامی اسلام الگو بگیریم.

,

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی های بازگشت در فلسطین عنوان کرد: حمایت از مردم فلسطین از برکات انقلاب اسلامی است؛ چراکه فلسطین پاره تن اسلام و اولین قبله مسلمانان است و مسجد بیت المقدس که قرآن به آن افتخار می کند، جزء چهار مسجد مبارک دنیاست که در آن منطقه قرار دارد.

,

نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه فلسطین کانون ظهور بسیاری از پیامبران الهی است ادامه داد: وکیل و مدافع آن جا ما هستیم و آنجا دست موحدین عالم است اما متاسفانه صهیونیست ها در جنگ اول و دوم جهانی و قبل از آن توسط انگلیسی ها و با حمایت آمریکا به این منطقه آمدند.

,

وی افزود: ملت فلسطین ۷۰ سال است که در چنگال صهیونیست ها هستند و هر روز مردم را می کشند و سرزمین هایشان را غصب و آنها را آواره می کنند.

,

دری نجف آبادی ضمن اشاره به برگزاری ۷۵ راهپیمایی بازگشت طی دو سال گذشته در فلسطین و با تاکید بر آغاز راهپیمایی های حمایت از راهپیمایی های بازگشت در ایران، تصریح کرد: ملت شریف ما اگر دفاع می کند این دفاع از مظلوم، ارزش ها، سرزمین ها و وحدت اسلامی است و ما از همه ارزش ها و آرمان های الهی دفاع می کنیم و نمی توانیم در برابر جنایتکاران سکوت کنیم چرا که وظیفه ما دفاع از مظلوم است.

,

امام جمعه اراک با اشاره به فرا رسیدن هفته علم، فضا و صلح اظهار کرد: علم باید در خدمت عدالت و انسانیت باشد نه در خدمت غارت و جنایت کاران. علم ما در خدمت عقل و عقل در خدمت ایمان و ولایت است.

,

وی بیان کرد: دانشگاهیان و حوزویان در جهت رشد علم باید در حوزه های مختلف علمی مجاهدت کنند. جهاد در این رابطه جزء حساس ترین وظایف است و باید در گسترش مرز های علم و دانش مجاهدت کرد.

,

دری نجف آبادی به زلزله شب گذشته استان آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: با عنایت خدا این زلزله مجروح و کشته زیادی نداشته است و اگر کانون زلزله در تبریز و در عمق کم بود صدمات بیشتری داشت که اینها همه از عنایت الهی است. فلذا مردم و دولت برای کمک به زلزله زدگان باید دست به کار شوند.

,

وی به آغاز گام چهارم ایران و تزریق گاز UF۶ به سانتریفیوژهای سایت فردو پرداخت و خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت و سازمان انرژی اتمی با شجاعت و قدرت کار را پیش ببرند و گوش به حرف فرانسوی ها و غیر فرانسوی ها ندهند؛ چرا که دوسال است که ما را سر کار گذاشتند. ما باید روی پای خود بایستیم و با همت مضاعف بر مشکلات فائق آییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه