اخبار داغ

آغاز خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کشور / آماده‌باش نیروهای جهادی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل

آغاز خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کشور / آماده‌باش نیروهای جهادی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل
مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به تشریح خدمت‌رسانی این مجموعه به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کشور پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره خدمت‌رسانی این مجموعه به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کشور اظهار داشت: آماده‌باش تمامی نیروهای جهادی برای اعزام نیرو از استانهای معین انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اعزام گروه‌های ارزیاب از آذربایجان شرقی و اردبیل برای تخمین و ارزیابی شدت حادثه گفت: در همین ابتدا ۴۰۰ تخته پتو، ۱۰۰ چادر اسکان، بسته‌های غذایی یک هفته‌ای برای ۱۰۰ خانوار و لوازم اسکان اضطراری به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.
,
 
,
مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه آشپزخانه طبخ غذای گرم در محل وقوع زلزله (ترکمنچای) برپا شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مسئولین قرارگاه‌های جهادی آذربایجان شرقی و اردبیل برای ارزیابی در منطقه حضور دارند و تا ساعاتی دیگر، گزارش را ارائه خواهند کرد.
,
 
,
ترکمانه با اشاره به اینکه انبار فوریت‌های امدادی به‌صورت اضطراری در اردبیل ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: پیگیری لحظه‌ای در راستای برنامه‌ریزی مناسب و تصمیم‌گیری یکپارچه برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان توسط بنیاد احسان انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه