اخبار داغ

دیدار امام جمعه و فرماندار املش از سادات تحت پوشش کمیته امداد

دیدار امام جمعه و فرماندار املش از سادات تحت پوشش کمیته امداد
صبح امروز مسئولین شهرستان املش با حضور در منزل ۵ سادات تحت پوشش با آنها دیدار نمودندوسبد غذائی به ارزش یک میلیون ریال تحویل خانواده ها نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  املش ما ، امام جمعه و فرماندار شهرستان املش از تعدادی از سادات تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان دیدار نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, املش ما ,

دیدار امام جمعه با سادات

, دیدار امام جمعه با سادات, دیدار امام جمعه با سادات,

در این دیدار که بخشدار بخش مرکزی و مسئول کمیته امداد املش ایشان را همراهی می نمود ، امام جمعه املش با تبیین جایگاه امامت و ولایت و منزلت سادات گفت:اعیاد حقیقی اسلام دو عید فطر و قربان است اما آنچه که ما در اسلام به عنوان مراسم دینی عید اعلام می کنیم فقط بخاطر حفظ خاطره های لذت آفرین آنها چون ولادت پیامبر(ص) و امام زمان(عج) و امیرالمومنین(ع) و سایر ائمه معصوم(ع) است و عنوان عید برای آنها فقط تعبیری مجازی می باشد.

,

دیدار امام جمعه با سادات1

, دیدار امام جمعه با سادات1, دیدار امام جمعه با سادات1,

وی گفت: تمامی ماهیت عید بودن فطر و قربان متوقف بر ولایت امیرمومنان علی(ع) و تحقق ارتباط و اتصال جریان قلبی، باطنی و وجدانی ما با مقام قرب به حق از طریق ولایت مولا و امام معصوم است و گرنه عید بودن قربان و غدیر تحقق نمی یابد.

,

دیدار امام جمعه با سادات2

, دیدار امام جمعه با سادات2, دیدار امام جمعه با سادات2,

همچنین مراسمی بمناسبت عید غدیر خم  در سالن اجتماعات کمیته امداد املش برگزار شد و از ۵نفر از شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر تجلیل گردید.

,

دیدار امام جمعه با سادات3

, دیدار امام جمعه با سادات3, دیدار امام جمعه با سادات3,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه