اخبار داغ

مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور خبر داد؛

دریافت بیش از یک میلیارد تومان رشوه در شهرداری یک کلانشهر

دریافت بیش از یک میلیارد تومان رشوه در شهرداری یک کلانشهر
مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور گفت: در شهرداری یک مرکز استان، ۲۵ نفر به جرم دریافت بیش از یک میلیارد تومان رشوه دستگیر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز همایش شهرداران، رؤسا و اعضای شوراهای شهر استان کرمان با حضور مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور در شهر کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حمیدرضا موفق مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور در این همایش اظهار داشت: در بررسی هزار مورد تخلف در حوزه حراست شهرداری ها و استانداری های کشور، فراوانی ۳۰ درصد از جرائم مربوط به تخلفات مالی است که در شهرداری ها ارتشا بیش از اختلاس رواج دارد.

,

وی افزود: در 2 سال گذشته جعل مدارک در شهرداری ها شدت گرفته و اخیرا در شهرداری یکی از مراکز استان ها، ۲۵ نفر به جرم دریافت بیش از یک میلیارد تومان رشوه دستگیر شده اند، در این بین حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از حقوق شهرداری تضییع شده است.

,

مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور تصریح کرد: یکی از مواردی که در جعل مدارک از آن سو استفاده می شود، فرم های قدیمی است که باید این اوراق تعیین تکلیف شوند.

,

آشوب های اخیر خسارت بزرگی به سیستم بانکی و شهرداری کشور وارد کرد

, آشوب های اخیر خسارت بزرگی به سیستم بانکی و شهرداری کشور وارد کرد,

موفق ابراز داشت: ۱۶ درصد از مسائل شهرداری ها مربوط به اعتراضات و حقوق معوق کارکنان است، در سال گذشته ۱۶۸ مورد تجمع به دنبال احقاق حقوق کارکنان در کشور صورت گرفت.

,

وی ادامه داد: ۱۴ درصد فراوانی تخلفات مربوط به زمین خواری و تغییر کاربری است، ۱۳ درصد مربوط به عدم تامین منابع مالی و سه درصد مربوط به سفرهای خارجی، قراردادها و سه درصد نیزمربوط به فعالیت های انتخاباتی است.

,

مدیرکل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، ابراز داشت: باید مراقبت شود که در ایام انتخابات از امکانات شهرداری و شوراها له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده نشود.

,

موفق تاکید کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که افزایش قیمت بنزین نباید تاثیری بر بالا رفتن کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی شود.

,

وی در پایان عنوان کرد: در آشوب های اخیر و تخریب هایی که صورت گرفت بعد از سیستم بانکی که ۷۰۰ شعبه در سطح کشور تخریب شد، بیشترین خسارت در حوزه شهرداری ها بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه