اخبار داغ

سید جواد هاشمی:

شخصیت بی نظیر سردارسلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد/ از این اتفاق غمگین هستم

شخصیت بی نظیر سردارسلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد/ از این اتفاق غمگین هستم
بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده سینما، گفت:سردار حاج قاسم سلیمانی برای مردم و برقراری صلح در دنیا می جنگید و بدون شک شخصیت بی نظیر سلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد هاشمی، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با دیارآفتاب؛ در پاسخ به پرسشی در ارتباط با ابراز خرسندی شماری از عوامل وابسته به دشمنانِ ایران در پی شهادت سردار سلیمانی، گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی برای مردم و برقراری صلح در دنیا می جنگید و بدون شک شخصیت بی نظیر سلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, دیارآفتاب, دیارآفتاب,

هاشمی با اشاره به عملکرد درخشان سردار سلیمانی در نابودی گروه تروریستی داعش در منطقه بیان داشت: به دلیل اینکه ترامپ گفت که سردار سلیمانی خیلی ها را کشته و او راست گفت چراکه سردار سلیمانی نسل وحشیانی را از روی زمین برداشت که آنها همه چیز دنیا را نابود می کردند.

,

وی با تأکید بر اینکه همه ما و دنیا مدیون سردار سلیمانی هستیم،گفت: نابودی تروریسم در منطقه ای که سال ها دچار آشوب شده توسط سردار سلیمانی لطف به همه بشریت بود.

,

هاشمی با بیان اینکه مسلماً ترامپ و کلیه حامیان این اتفاق پشیمان خواهند شد، ادامه داد: ترامپ گفت سردار سلیمانی مسئول کشتن خیلی از آدم ها است اما نگفت کدام آدم ها و باید بررسی کرد که سلیمانی چه کسانی را از روی زمین برداشت در واقع او ظالمان و مفسدارن واقعی را از روی زمین برداشت.

,

وی با اشاره به اینکه عده ای جاهل از شهادت سردار سلیمانی اظهار شادمانی می کنند، گفت: کسانی که چه خود فروخته باشند و چه در جهل مطلق باشند از این اتفاق خوشحالی می کنند. البته روزی متوجه می شوند که هیچ کسی همچون سردار سلیمانی به درد آنها نمی خورد.

,

بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما، با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تبلور صلح در منطقه و جهان بود، افزود: در آینده ترامپ متوجه خواهد شد که شخصی را به شهادت رسانده است  که هم عواقب آن به خودشان بر می گردد.

,

هاشمی، با اشاره به اینکه خیلی از این اتفاق غمگین هستیم، خاطرنشان کرد: همه ایران و مسلمانان جهان از این اتفاق ناخوشایند، ناراحت و غمگین هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه