اخبار داغ

6 برگ جریمه برای اتومبیلی که 4 ماه پیش فروخته شده!/افزایش نارضایتی‌ها از اشتباهات مکرر دوربین‌های کنترل ترافیک

6 برگ جریمه برای اتومبیلی که 4 ماه پیش فروخته شده!/افزایش نارضایتی‌ها از اشتباهات مکرر دوربین‌های کنترل ترافیک
با گذشت مدتی از راه اندازی این سیستم ثبت تخلفات توسط دوربین ، برخی اعتراضات نسبت به عملکرد ناردست این دوربین‌ها و اشتباهات آن به وجود آمد ولی متاسفانه تا کنون نیروی انتظامی و پلیس راهور اقدامی در این راستا انجام نداده است.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چند سالی است که دوربین هایی در بزرگراه ها و حتی در معابر درون شهری نصب شده و تخلفات رانندگی را ثبت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با گذشت مدتی از راه اندازی این سیستم ها برخی اعتراضات نسبت به عملکرد ناردست این دوربین‌ها و اشتباهات آن به وجود آمد ولی متاسفانه تا کنون نیروی انتظامی و پلیس راهور اقدامی در این راستا انجام نداده است.

,

با مراجعه به مرکز راهور شهر تهران به راحتی می‌توان با افرادی صحبت کرد که نسبت به جریمه های غیر واقعی و البته متعدد خود معترض هستند و کسی نیز به آن ها پاسخ نمی دهد.

,

یکی از مراجعه کنندگان به مراکز راهور در تماسی با دانا گفته که متاسفانه ماموران و مسئولان پلیس راهور دستگاه های خود را مصون از اشتباه و خطا می‌دانند.

,

در همین رابطه برای بنده در استان سمنان 6 قبض جریمه توسط دوربین ثبت و صادر و به درب خانه ارسال شده است. 

,

این برگ جریمه در 6 نوبت در یک زمان و یک مکان  به ثبت رسیده و به درب منزل بنده آمده است.

,

, ,

, ,

یکی از نکات مهم در این خصوص اینست که مسلما برای صادر شدن هر برگ جریمه فارغ از هزینه تحمیلی به صاحب خودرو، وقت و هزینه زیادی از سوی دولت و بیت المال صرف می شود و نباید با سهل انگاری و اعتماد بی جا به دستگاه های الکترونیکی اجازه تحمیل چنین هزینه هایی را بر مردم و دولت بدهیم.

,

نکته دیگر اینست که هنگام فروش وسیله نقلیه باید تمام خلافی آن پرداخت شود تا عملیات انتقال سند به درستی صورت گیرد و لذا این سوال مطرح می شود که چگونه برای خودرویی که 4 ماه پیش فروخته شده هنوز برگه جریمه تکراری صادر می‌شود؟

,

بدون شک عدم کنترل دقیق مسئولان و نظارت کافی از جمله مسائل مهم است که در قبال ثبت الکترونیکی تخلفات بسیار مشهود بوده است.

,

تا کنون رسانه های مختلفی از جمله شبکه اطلاع رسانی راه دانا بارها و بارها نسبت به اعتراض مردم به مشکلات این سیستم گزارشات متعددی را منعکس کرده بودند ولی در سایه غفلت مسئولان همچنان این روند ادامه دارد که  امیدواریم مسئولان مربوطه با اعلام این خبر هوشیار شده و هرچه سریعتر اقدامات لازم را جهت رفع نواقص سیستم دوربین های کنترل تخلفات اعمال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

انتهای پیام/س

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه