اخبار داغ

گزارش دانا از آخرین تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان در گوشه و کنار کشور؛

جلسات خانگی هشتگرد با حضور منتجب نیا/ جلسات "حاما" در همدان و زنجان/فعال شدن شاخه قم ندای ایرانیان

جلسات خانگی هشتگرد با حضور منتجب نیا/ جلسات "حاما" در همدان و زنجان/فعال شدن شاخه قم ندای ایرانیان
اصلاح طلبان با بهره گیری از کمک هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری توانستند حسن روحانی را به کرسی ریاست جمهوری برسانند، اما بعد از حضور روحانی در راس قدرت، اقبال چندانی از سوی وی به اصلاح طلبان نشد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در طول 8 سال ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و بعد از آنکه کار دولت خاتمی به پایان رسید، عمر سیاسی اصلاح طلبان نیز تا حدودی پایان یافت. در طول این مدت نیز جبهه اصلاحات تلاش کرد تا در انتخابات 88 بار دیگر به فضای سیاسی کشور بازگردد و در این مسیر از هیچ کوششی نیز دریغ نکرد. راه اندازی فتنه نیز از جمله این اقدامات بود اما بار دیگر اصلاح طلبان شکستی سنگین را متحمل شدند تا اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 92 روی به یک چهره راست سنتی آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اصلاح طلبان با بهره گیری از کمک هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری توانستند حسن روحانی را به کرسی ریاست جمهوری برسانند، اما بعد از حضور روحانی در راس قدرت، اقبال چندانی از سوی وی به اصلاح طلبان نشد. همین مسئله سبب شد تا این جریان برای بازگشت به قدرت به فکر انتخابات مجلس باشد. از همین رو تلاش ها و تحرکات متعدد این جریان برای دست یابی به کرسی های مجلس دهم آغاز شد.

,

 

,

در این خصوص اما شنیده می شود جلسات خانگی اصلاح طلبان با حضور منتجب نیا در هشتگرد به صورت متداوم در حال برگزاری است.  البته منتجب نیا این روزها فعالیت های خود را گسترده کرده و هر روز خبر یا گفتگویی جدید از جانب وی در رسانه های زنجیره ای منتشر می شود.

,

 

,

از سوی دیگر حزبی تحت عنوان حاما در استان های همدان و زنجان جلساتی را برگزار کرده است. حزب اراده ملت ایران با عنوان اختصاری "حاما" در شرایطی این جلسات را تشکیل می دهد که پیش از این نیز تشکل "ندا" یا همان نسل دوم اصلاح طلبان در این جریان راه اندازی شده بود.

,

 

,

بنا بر گزارش خبرنگاران دانا از سایر نقاط کشور، از دیگر فعالیت های این روزهای اصلاح طلبان می توان به فراخوان شاخه دانشجویی حزب کار همزمان با هفته دفاع مقدس برای حضور در محل یادمان شهدای گمنام اردبیل، درخواست مشخصات از افراد حزب اعتدال و توسعه برای ساماندهی در تربت حیدریه، برگزاری جلسه دیدار جمعی از فعالان و اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی با استاندار اردبیل، جلسه حزب جوانان ایران اسلامی قم و فعال شدن شاخه قم حزب ندای ایرانیان اشاره کرد.

,

به هر صورت باید منتظر ماند و دید که در روزهای حساس پیش رو چه اتفاقاتی در گروه‌های اصلاح طلب رخ می دهد و این طیف چه تصمیمی برای انتخابات آینده خواهند گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه