اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

احیای 54 هزار پایگاه مقاومت بسیج محله با محوریت مساجد در سال99 /بسیج ادامه دهنده مجاهدت شهید سلیمانی در تحقق اهداف انقلاب خواهد بود

احیای 54 هزار پایگاه مقاومت بسیج محله با محوریت مساجد در سال99 /بسیج ادامه دهنده مجاهدت شهید سلیمانی در تحقق اهداف انقلاب خواهد بود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج باید عزم خود را برای کار کردن جزم کند و همان گونه که راه شهید سلیمانی مجاهدت و پافشاری در تحقق اهداف انقلاب بود ما نیز راه او را ادامه بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در دیدار صمیمی فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید شهدای مقاومت سردار سپهبد شهید سلیمانی گفت: کرمان این افتخار را دارد که در کنار کارنامه درخشان انقلابی خود سید شهدای مقاومت هم از کرمان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه امیدواریم که همه ما در تداوم راه حاج قاسم مجاهدت و مداومت کنیم، تصریح کرد: از پنجم آذر ماه سال جاری در چهل ساله دوم بسیج قرار گرفته ایم و همان گونه که مقام معظم رهبری در سال گذشته بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند و منظومه ای از مسیری که باید طی کنیم را پیش روی ملت ایران و به ویژه جوانان قرار دادند بسیج هم باید با تکیه بر این بیانیه سند بالا دستی را تهیه کند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: نیاز انقلاب اسلامی در چهل سال دوم انقلاب و بسیج بسیار اساسی تر، مهم تر و وسیع تر از چهله اول است و به تعبیر دیگر شاید در سال های پیش رو انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران نیاز بیشتری به حضور سازمان یافته جوانان و سایر اقشار را در جهت تحقق اهداف پیش رو دارد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه به همین دلیل چگونگی تبیین بیانیه گام دوم از ضرورت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به چهار مولفه اساسی جوانان،امید آفرینی، روحیه جهادی و جهش در پیشرفت و در قالب هفت میدان و عرصه  این فضا را برای ما تبیین کرده اند.

,

سردار سلیمانی افزود: بنابراین در تبیین این بیانیه باید کارهای اساسی انجام و شکافته شود همان گونه که  در طول سی سال گذشته نیز مقام معظم رهبری قبل از اینکه سکان کشتی انقلاب را عهده دار شوند مطالب و فرمایشاتی نیز در همین جهت ارائه کرده اند.

,

وی اظهار کرد: نقطه آغاز حرکت بسیج در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، احیا مجدد پایگاه های مقاومت محلی خواهر و برادر است که با بررسی، مطالعه ، اندیشه ورزی و با تکیه بر روش های مختلفی که در محیط ها و سازمان های انقلابی مورد اعتنا است؛ می توان به این مهم دست یافت.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نقطه آغاز حرکت بسیج در چله دوم انقلاب احیا ۵۴ هزار پایگاه محلی با محوریت مساجد با استفاده از ظرفیت محل برای تحقق محله اسلامی است، عنوان کرد: سازمان بسیج در سال 99  نقطه تمرکز و همه پشتیبانی ها خود را در زمینه برنامه ریزی، مدیریت و نظارت خود را بر این تصمیم قرار داده است  و این به معنی بی اهمیتی به سایر موضوعات در بسیج نیست.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بسیج تشکیلات مردمی و برای انقلاب تحت فرمان مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: بسیج یک نهاد مردمی ولایتمدار است نه یک نهاد حاکمیتی که باید ویژگی های آن را باید درست بشناسیم و متناسب با همان ویژگی ها باید با بسیج برخورد شود.

,

سردار سلیمانی ادامه داد: بخش هایی از منظومه فکری مقام معظم رهبری تبیین و تعیین  شجره طیبه بسیج است؛ مردم سالاری دینی فقط شرکت در انتخابات نیست بلکه مردم سالاری باید در همه جنبه ها محقق شود  شود و بسیج مظهر کامل تحقق مردم سالاری دینی است.

,

وی تصریح کرد: بسیج تهدیدات را برای نظام و ملت ایران به فرصت تبدیل کرده است که الزاماتی دارد و از مهمترین توجهاتی که باید داشته باشیم این است که بسیج پایگاه مردمی است که جدای از سایرین برای خود مغز متفکر دارد و باید قدرت برنامه ریزی داشته باشد باید دشمن را بشناسد افق دید بسیج باید دامنه دار باشد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: وقتی یک واحد بسیج دشمن را بشناسد دارای بصیرت جهانی و اشراف بین المللی است و وقتی اشراف بین المللی داشته باشد، اشراف ملی و منطقه ای نیز را به دنیال دارد البته تاکتیک نیز باید مد نظر قرار گیرد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه از ظرفیت های محلی برای اسلامی شدن محله ها استفاده کرد، ابراز کرد: برای داشتن محله اسلامی باید به آسیب های اجتماعی، توجه به محرومان و گسترش امنیت در محلات مد نظر قرار گیرد.

,

سردار سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج باید عزم خود را برای کار کردن جزم کند و همان گونه که راه شهید سلیمانی مجاهدت و پافشاری در تحقق اهداف انقلاب بود ما نیز راه او را ادامه بدهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه