اخبار داغ

در اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان مطرح شد؛

جنگ شناختی،عملیات روانی دنیای امروز فضای مجازی است/ حمایت شتاب دهنده سکوتک از ایده های برتر تا سقف ۱ میلیارد

جنگ شناختی،عملیات روانی دنیای امروز فضای مجازی است/ حمایت شتاب دهنده سکوتک از ایده های برتر تا سقف ۱ میلیارد
در مراسم اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان ضمن تقدیر از تیم های برگزیده بیان شد: با هماهنگی انجام شده با شتاب دهنده سکوتک تصمیم گرفته شد تا سقف ۱۰۰ میلیون، ۳۰۰ میلیون و یک میلیارد از استارت آپهای برتر حمایت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ” راه آرمان ” صبح امروز مراسم اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با حضور سیاوش مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در تالار سرو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,
, ,

جنگ شناختی،عملیات روانی دنیای امروز فضای مجازی است

, جنگ شناختی،عملیات روانی دنیای امروز فضای مجازی است,

سیاوش مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان گفت: آنچه که امروز در فضای رسانه به لحاظ عملیات روانی در آن قرار دارد که یک جنگ شناختی است.

,

, ,
, ,

وی ادامه داد: جنگ شناختی نظام ادراکات افراد را عوض می کند به طوریکه افراد برخی هنجارها را به راحتی با ناهنجارها عوض می کنند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: تغییر هنجارها مانند پخش آهنگ غم انگیز و نی زدن به جای قرآن خواندن در مراسم عزاست یا اینکه همراه داشتن سگ در جامعه و مهمانیها نماد فرهنگ برتر شده است.

,

مسلمی توضیح داد: هر کشوری برای خودش فرهنگ خاصی دارد و در کشورهای سرمایه داری به شدت از فرهنگ خود برای نسل جوان مراقبت می کنند تا فرهنگ مهاجمی وارد نشود.

,

وی تاکید کرد: کاری که شما انجام می دهید بسیار حائز اهمیت است و خیلی از کشورها هزینه های بسیاری انجام می دهند برای اینکه امثال شما را جذب کنند و بتوانند از ایده های شما برا ارتقا فرهنگ کشورشان استفاده کنند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تشریح کرد: بعد از سقوط هواپیمای اوکراینی یکی از کارشناسان برجسته کانادایی توییتی در رابطه با دلیل ناراحتی کانادا از این حادثه منتشر کرد؛ دلیل این ناراحتی از دست دادن عزیزان ما مطرح نشده بود تنها برای از دست دادن فرصتهای خودشان اظهار ناراحتی کردند چرا که آنها برای جذب این نخبگان سالها زحمت کشیدند.

,

مسلمی عنوان کرد: اولا که این نخبه ها در دانشگاههای مطرح کشور شناسایی شدند تا بتوانند افکار این افراد را به سمت کشور خود جذب کرده و در آینده از این نخبگان استفاده کنند؛ در واقع بعد انسانی و عاطفی ماجرا مهم نبود بلکه فرصت سوزی برای آنها ناراحت کننده بود.

,

وی با بیان این که جنگ شناختی امروز بسیار حائز اهمیت است، بیان داشت: هر کشوری برای خودش فرهنگ خاصی دارد و در کشورهای سرمایه داری به شدت از فرهنگ خود برای نسل جوان مراقبت می کنند تا فرهنگ مهاجمی وارد نشود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به شرکت کننده های این رویداد گفت: کاری که شما انجام می دهید بسیار حائز اهمیت است و خیلی از کشورها هزینه های بسیاری انجام می دهند برای اینکه امثال شما را جذب کنند و بتوانند از ایده های شما برا ارتقا فرهنگ کشورشان استفاده کنند.

,

حمایت شتاب دهنده سکوتک از ایده های برتر تا سقف ۱ میلیارد

, حمایت شتاب دهنده سکوتک از ایده های برتر تا سقف ۱ میلیارد,

دکتر مرتضی کاراموزیان دبیر اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در اختتامیه این مراسم گفت: با توجه به تولیدات فاخری که تیم های تولید محتوای تخصصی در این رویداد ارائه داده اند حتما محصولات برگزیده به شتاب دهنده ها معرفی می شوند.

,

, ,
, ,

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با شتاب دهنده سکوتک تصمیم گرفته شد تا سقف ۱۰۰ میلیون، ۳۰۰ میلیون و یک میلیارد از استارت آپهای برتر حمایت شود ضمن این که شتاب دهنده سازمان فضای مجازی بسیج نیز حمایتهای لازم را از ایده های برتر انجام می دهد.

,

در پایان این مراسم از تیم های برگزیده در سه بخشن انمیشن، بازی سازی و برنامه نویسی تقدیر به عمل آمد.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه