اخبار داغ

مدیر عامل باشگاه پایاسازه‌ی آذربایجان:

تکلیف سرمربی تا شب قطعی می‌شود/ نتایج تیم تا اینجای لیگ نه خوب است، نه بد

تکلیف سرمربی تا شب قطعی می‌شود/ نتایج تیم تا اینجای لیگ نه خوب است، نه بد
مجید زارعی، مدیر عامل باشگاه پایاسازه‌ی آذربایجان گفت: رای انتخاب مربی به قطعیت نرسیده‌ایم و تکلیف مربی تا شب مشخص می‌شود؛ احتمال اینکه خودم سرمربی شوم، زیاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، "مجید زارعی" در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج ضمن تائید استعفای حسین قضایی از سرمربیگری تیم پایاسازه، اظهار داشت: حسین قضایی بعد از بازی با شهروند ساری استعفا کرده است و با موافقت وی موافقت شده است.

مدیر عامل باشگاه پایاسازه‌ی آذربایجان افزود: برای انتخاب مربی به قطعیت نرسیده‌ایم و تکلیف مربی تا شب مشخص می‌شود؛ احتمال اینکه خودم سرمربی شوم، زیاد است.

وی در تشریح دلایل استعفای قضایی از سرمربیگری پایاسازه خاطرنشان کرد: با آقای قضایی دوستی دیرینه‌ای داریم و نظر من این است چون فکر می‌کردند آنطور که باید نتیجه نگرفته‌اند و استعفا دادنشان را شوک مناسبی به تیم می‌دانستند، این کار را انجام دادند.

زارعی تصریح کرد: پایاسازه همانند تیم‌های دبیری و مس سونگون برای کسب عنوان بسته نشده است؛ در ابتدای فصل و قبل از در اختیار گرفتن امتیاز تیم، سه بازیکن اصلی‌ تیم با گرفتن رضایت‌نامه جدا شده‌اند. بازیکنان فعلی تیم باید در زیر گروه بازی می کردند و هدف ما این فصل بقاء در لیگ برتر می‌باشد.

مدیر عامل باشگاه پایاسازه‌ی آذربایجان در رابطه با نتایج تیم تا پایان هفته هشتم لیگ فوتسال، خاطر نشان کرد: نتایجی که گرفته‌ایم نه خوب است، نه بد ولی چون تیم پتانسیل بالایی دارد، احساس کردیم با تغییر سرمربی و وارد آمدن شوک به تیم، انشاا... نتایج بهتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه