اخبار داغ

معاون وزیر راه خبر داد؛

خسارت هزار میلیاردی سیل به زیر ساخت‌های ارتباطی در ۳ استان جنوبی

خسارت هزار میلیاردی سیل به زیر ساخت‌های ارتباطی در ۳ استان جنوبی
معاون وزیر راه گفت: سیلاب‌های اخیر در ۳ استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان، هزار میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و محور‌های ارتباطی وارد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه در سفر به جنوب استان کرمان گفت: در جنوب استان کرمان، حوزه راه‌های روستایی با توجه به کوهستانی بودن منطقه، دشت راه‌های روستایی زیادی طعمه سیل شده‌اند و به آن‌ها آسیب وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان،,

وی افزود: طی بازدیدی که از راه‌های جنوب استان کرمان صورت گرفت، بیشترین خسارت به راه اصلی رودبارجنوب به ایرانشهردر استان سیستان وبلوچستان وارد شده است.

,

معاون وزیر راه در سفر به جنوب استان کرمان مطرح کرد: سیلاب در جنوب کرمان سبب تخریب و خسارت به ۴۸ دهانه پل شده است، از این رو با استفاده از ماشین آلات راهداری و توان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تعدادی از این پل‌ها بازگشایی و تردد در آن‌ها جریان دارد و مابقی نیاز به بازسازی و ترمیم مجدد هستند.

,

حسن نیا یادآور شد: با استفاده از اعتبارات استانی، ملی، امکانات و ماشین‌آلات وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به بازسازی و ترمیم محور‌های خسارت دیده در جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان اقدام می‌کنیم.

,

وی با بیان اینکه راه‌های جنوب استان کرمان، شرق هرمزگان و منطقه بشاگرد تخریب شده است، گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری ادارات کل راهداری این ۳ استان، راه‌های باقی مانده و مسدود شده در حوزه بشاگرد که تعدادی از آن‌ها همچنان پس از سیل مسدود هستند را بازگشایی کنیم.

,

معاون وزیر راه در سفر به جنوب استان کرمان در پایان گفت: سیلاب‌های اخیر در ۳ استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان، هزار میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و محور‌های ارتباطی وارد کرده است از این رو اعتبارت ملی برای بازسازی مناطق و محور‌های خسارت دیده از سیل در سه استان مذکور، برای بازسازی در اختیار مسئولان این استان‌ قرار می گیرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه