اخبار داغ

طلای اینچئون باختم در جهانی را پوشش نمی‌دهد/ در المپیک بعدی دینم را به مردم ادا می‌کنم

یزدانی: شرایط بدنی خوبی در جهانی نداشتم/هدفم بعدی ام قهرمانی المپیک است

یزدانی: شرایط بدنی خوبی در جهانی نداشتم/هدفم بعدی ام قهرمانی المپیک است
قهرمان وزن ۹۷ کیلوی کشتی آزاد بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: در فاصله دو مسابقه فقط ریکاوری کردم. البته می‌دانم طلای اینچئون باختم در جهانی را پوشش نمی‌دهد و توجیه نمی‌کند.
[

رضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشیشبکه اطلاع رسانی دانادر مورد شکستش در مسابقات جهانی ازبکستان تصریح کرد: از نظر بدنی خوب نبودم. نتوانستم خودم را با برنامه‌ریزی تمرینی اردو وفق بدهم. این چیزها بدنم را اذیت کرد. اینها باعث شد که شرایط بدنی خوبی در مسابقات جهانی نداشته باشم. من همه تمرینات کادرفنی را انجام داده بودم ولی بدنم شرایط مسابقه را نداشت، ضعف داشتم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
وی در مورد اینکه چه اتفاقی بعد از جهانی افتاد که در بازی‌های آسیایی مدال طلا گرفت، گفت: در فاصله دو مسابقه فقط ریکاوری کردم. البته می‌دانم طلای اینچئون باختم در جهانی را پوشش نمی‌دهد و توجیه نمی‌کند. قطعا به دنبال نقاط ضعفم خواهم رفت تا برای مسابقه بعدی آْنها را برطرف کنم. باید همه حریفانم را در مسابقه بعدی شکست دهم و تلافی شکستی که به کشتی‌گیر ترکیه داشتم را خواهم کرد.
,
این کشتی‌گیر جویباری وزن ۹۷ کیلو تاکید کرد: هدف من طلای المپیک بعدی است، اما پیش از آن چندین مسابقه جهانی، آسیایی، جام‌جهانی و تورنمنت پیش رو داریم که که می‌خواهم در همه آنها شرکت کنم. هر روز به آمادگی‌ام اضافه می‌کنم تا در المپیک بعدی دینم را به هموطنانم ادا کنم.
,
وی در مورد اینکه آیا بعد از کسب طلای بازی‌های آسیایی پاداشی دریافت کرده، گفت: جز پنج هزار دلاری که در اینچئون به طلایی‌ها دادند، چیز دیگری نگرفتم. گفته‌اند ۱۵۰ سکه و ۷۰ میلیون تومان پرداخت می‌کنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه