اخبار داغ

ستاره فوتبال شلوارک پوش که بود؟

ستاره فوتبال شلوارک پوش که بود؟
«ف.م» یکی از ستاره های محبوب فوتبال است که حاشیه های فراوانی همیشه با خود داشته که این حاشیه ها به راحتی با بررسی صفحات شخصی وی در شبکه های اجتماعی مشخص است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل ازعصرخبر، این ستاره فوتبال که اکنون در تیم خاص و مطرحی مشغول نیست، با وضعیتی خلاف عرف با شلوارک از خودرو خود پیاده می شود و مشغول کار با عابربانک می شود که با اعتراض یک زن عابر مواجه می شود .

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در حالی که حضور این ستاره به شدت جلب توجه می‌کرد و مردم در حال خوش‌وبش با او بودند و یا او را با دست به یکدیگر نشان می‌دادند، یک بانوی میانسال که در حال عبور از خیابان بود، به این ستاره نزدیک شد و خیلی محترمانه به او گفت: «شما ستاره محبوب این فوتبال و الگوی جوانان ما هستی... کاش با شلوارک به خیابان نیایی.»

,
 ستاره فوتبال شلوارک پوش که بود؟
, ستاره فوتبال شلوارک پوش که بود؟,

هنوز حرف‌های این خانم تمام نشده بود که ستاره فوتبال از کوره دررفت و گفت: «به شما چه ربطی داره خانم. من هر جور دلم بخواد لباس می‌پوشم، شما هم توی کار مردم دخالت نکن!» این شهروند هم سرش را تکان داد و رفت و اغلب مردمی که ناظر صحنه بودند به حال این ستاره تأسف خوردند.

به نوشته خبر: البته چند نفری از طرفدارانش هم در دفاع از او گفتند بنده خدا تازه از اتومبیل شخصی‌اش پیاده شد و با شلوارک که در خیابان قدم نمی‌زد اما حرف جالب را یکی دیگر از شهروندان زد؛ «این آقا شاید محبوب باشد اما مردمدار نیست. محبوبیتش هم دوام نمی‌آورد.» 

گفتنی است، «ف.م» یکی از ستاره های محبوب فوتبال است که حاشیه های فراوانی همیشه با خود داشته که این حاشیه ها به راحتی با بررسی صفحات شخصی وی در شبکه های اجتماعی مشخص است و شلوارک و لباس زیر یکی از علاقه مندی های وی و ویژگی بارز عمده تصاویرش در شبکه های اجتماعی است.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه