اخبار داغ

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قزوین تأکید شد:

ضرورت پیگیری حکم اعدام شیخ نمر و دفاع از حقوق مسلمانان توسط دستگاه دیپلماسی

ضرورت پیگیری حکم اعدام شیخ نمر و دفاع از حقوق مسلمانان توسط دستگاه دیپلماسی
شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه های استان قزوین به پیروی از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) ، ضمن ابراز برائت از دژخیمان رژیم سفاک آل سعود و با آرزوی نابودی این رژیم سفاک و خونخوار که حامی مالی تمامی جریانات تروریستی منطقه بوده و نه تنها بخشی بلکه تمام مشکل حال حاضر منطقه نیز می باشد ، با تاکید بر فرمایشی بودن دادگاه شیخ باقر نمر رهبر شیعیان عربستان حکم صادره علیه ایشان را ناعادلانه و باطل دانسته و خواستار واکنش جهانی در برابر این حرکت ضد بشری می باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه های قزوین طی بیانیه ای در اعتراض به اعلام حکم اعدام شیخ نمر از دستگاه دیپلماسی خواست، ضمن پیگیری موضوع در مجامع بین المللی از حقوق مسلمانان بی دفاع در مقابل مستکبرین دفاع نماید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,



متن کامل این بیانیه بشرح ذیل است:


بسمه تعالی
بیانیه شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در واکنش به حکم  اعدام ناعادلانه شیخ باقر نمر روحانی شیعه عربستان سعودی 


«در قلب آن ها مرض هایی وجود دارد و خداوند نیز بر مرض (جهل و عناد ) آن ها می افزاید » سوره بقره آیه 10
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

فرقه ضاله وهابیت مولود نامبارکه نحس تفکر استعماری انگلیس خبیث ،  در صده نوزدهم میلادی میان شبهه جزیره عربستان است که با به قدرت رسیدن خاندان ظالم آل سعود در این منطقه از خاورمیانه قدرت گرفت . عقاید دینی و شعائر این فرقه بسیار شبیه عقاید و شعائر زمان جاهلیت عربستان است . کسانی که به هیچ عنوان حاضر به تحمل تفکر خارج از اندیشه های خود نیستند  ، و با پذیرفتن اصل تکفیر، مبنی بر این که هرکس مخالف وهابیت بیندیشد کافر است و حکمش اعدام و نابودی از عرصه وجود است ، جهالت خودرا هرچه بیشتر به جهانیان نمایاندند.

,



این منافقان از خدا بی خبر در راستای تفکرات غلط خود از هیچ جنایتی رویگردان نبوده ، نیستند و نخواهند بود . جنایاتی که زبان از بیان آن قاصر است .آری کیست فراموش کند خاطره دردناک ویرانی حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام ) را ، کیست که فراموش کند ماجرای دردناک کشتار زائران بیت الله  الحرام را در سال 1366 ،که امام روح الله فرمودند : ما اگر از جنایات صدام بگذریم،از آل سعود نخواهیم گذشت ، کیست درک نکند غربت ائمه بقیع علیه السلام را . مطالبی که بازکو کردنش اشک را از دیدگان هر انسان آزاده سرازیر می کند . چند سالی است که  موج بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته،  از تونس آغاز شد و در لیبی ، مصر و یمن امتداد یافت و تا کنون نیز ادامه دارد و همگان می دانند که این موج بیداری اسلامی علاوه بر جمع آوری حکام خودکامه  و دست نشانده های وابسته به غرب کشور های عربی ، ترسی شدید در دل اسرائیل و عربستان سعودی ایجاد نموده است تا جایی که مسئولین در کشور عربستان از ترس ، بیماری پادشاه این کشور را نیز پنهان کرده اند وموج بیداری اسلامی دامن کشور عربستان را نیز گرفته است  .

,
,
,



تفکر ننگین وهابیت، شیعه را دشمن اصلی خود میداند .کشتار شیعیان الحوثی یمن  نیز توسط ارتش آل سعود نیز در همین راستا صورت گرفت شیعیان در اقلیت عربستان در شرق این کشور زندگی می کنند و حتی از کمترین حقوق انسانی هم برخوردار نیستند. شیعیان در عربستان در جهت احقاق حقوق خود قیام و نسبت به حکومت آل سعود اعتراض کرده اند که البته تاکید داریم که اعتراض شیعیان کاملا مسالمت آمیز و هیچ خشونتی در کار نبوده است و رهبری این جریان بر عهده روحانی شیعه به نام شیخ باقر نمر بوده است و رژیم سفاک و خون ریز آل سعود دو سال پیش با زخمی کردن این روحانی وی را دستگیر و به زندان منتقل نمود و در دادگاهی فرمایشی اکنون وی را به اعدام محکوم نموده است .

,
,
,



آری ، باز هم چهره واقعی آل سعود برای جهانیان نمایان شد و متاسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر در سازمان ملل در مقابل این جنایت آشکار سکوت اختیار کرده اند و بهتر است بگویم یک بار دیگر چهره واقعی مدعیان حقوق بشر نمایان شد .کسانی که اگر در ایران کوچک ترین اتفاقی رخ دهد به شدیدترین وجه ممکن موضع می گیرند و علیه جمهوری اسلامی ایران  قطعنامه صادر می کنند ،اما نمی دانیم  چرا اکنون  زبان در کام فرو برده و لال گشته اند. دوباره مظلومیت تاریخی شیعیان به اثبات رسید و بازهم افرادی از ذریه ناپاک ابوسفیان و هند جگر خوار جنایتی دیگر در حق شیعیان آل رسول الله (ص) انجام داده اند .

,
,
,



شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه های استان قزوین به پیروی از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) ، ضمن ابراز برائت از دژخیمان رژیم سفاک آل سعود و با آرزوی نابودی این رژیم سفاک و خونخوار که حامی مالی تمامی جریانات تروریستی منطقه بوده و نه تنها بخشی بلکه تمام مشکل حال حاضر منطقه نیز می باشد ، با تاکید بر فرمایشی بودن دادگاه شیخ باقر نمر رهبر شیعیان عربستان حکم صادره علیه ایشان را ناعادلانه و باطل دانسته  و خواستار واکنش جهانی در برابر این حرکت ضد بشری می باشد .

,
,
,



شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه های استان قزوین از دستگاه دیپلماسی خواستار است که ضمن پیگیری موضوع در مجامع بین المللی از حقوق مسلمانان بی دفاع در مقابل مستکبرین دفاع نموده تا دیگر شاهد این گستاخی ها نباشیم و هشدار می دهیم به رژیم آل سعود که اگر می پندارید که با اعدام شیخ باقر نمر می توانید شعله های بیداری اسلامی را خاموش نمائید سخت در اشتباه هستید و همانگونه که 36 سال است که آمریکای جنایتکار نتوانسته است نور انقلاب اسلامی ایران را خاموش نماید ، شما نیز نمی توانید بیداری اسلامی را سرکوب کنیدو چه زیبا گفت باز هم امام روح الله : احمق ها می خواهند این درخت تنومند را از پا بیندازند، اما نمی دانند ریشه های این درخت را خون آبیاری می کند... بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما ازمرگ نمی ترسیم ؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

,
,
,



شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قزوین

,
,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه