اخبار داغ

شب ویژه استقلالی ها در حضور مجیدی

کنایه فرهاد و اعتراف عادل/ سکوت معنادار 90 درباره حق پخش تلویزیونی!

کنایه فرهاد و اعتراف عادل/ سکوت معنادار 90 درباره حق پخش تلویزیونی!
برنامه نود تحت تاثیر حضور فرهاد مجیدی قرار گرفت تا شبی ویژه برای استقلالی ها رقم زده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابرنامه نود شب گذشته روی آنتن رفت و رقابت های فوتبال هفته گذشته کشورمان و مسائل داوری آن را مورد بررسی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

کارشناس داوری برنامه محمد فنایی بود.

,

سوال پیامکی این برنامه با توجه به حضور فرهاد مجیدی ستاره سابق استقلال، اختصاص به انتخاب بیادماندنی ترین گل مهاجم سابق آبی های پایتخت داشت و مخاطبان برنامه سه گزینه را پیش رو داشتند.

,

,

, ,

آخرین باری که نتایج نظرسنجی ارائه شد، اکثر مخاطبان برنامه بیش از 67 درصد گل مجیدی در دربی 69 به پرسپولیس را بیادماندنی ترین گل انتخاب کردند.

,

,

, ,

 

,

گزارشی از حضور تیم ملی در اردوی پرتغال پخش شد و فیلم دیدارهای تیم ملی در پرتغال پخش شد.

,

دیدار با اشتوریل تیم پانزدهم لیگ پرتغال که با دو گل به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید و بازی با بنفیکا یکی از تیم های مدعی پرتغال بدون حضور ملی پوشانش، که این دیدار هم با پیروزی یک بر صفر شاگردان کی روش همراه شد.

,
 
,
 
,   ,   ,  ,

در ادامه گوشه هایی از دیدارهای فوتبال جام حذفی پخش شد و بازی پرسولیس مقابل کارگر بنه گز هم پخش شد.

,

,

, ,

 

,

در ادامه فرهاد مجیدی به عنوان میهمان برنامه در استودیو حاضر شد و به گفت و گو با عادل فردوسی پور پرداخت.

,

گزارشی از دوران حضور مجیدی و محبوبیت او میان هواداران استقلال پخش شد.

,
 
,
 
,   ,   ,  ,

مجیدی در ابتدای صحبت های خود به حضور در کلاس های مربیگری در انگلیس اشاره کرد و عنوان کرد که احتمالاً برای ادامه کلاس های خود به اسپانیا و پرتغال سفر خواهد کرد.

,

,

, ,

مجیدی در پاسخ به سوالی درباره اینکه خانواده او پرسپولیسی بوده است، اظهار داشت: خانواده من کاملاً استقلالی هستند و یکی از دلایل استقلالی شدن من بوده اند. پدر من سرسختانه استقلالی است.

,

مجیدی همچنین مصاحبه ای که در گذشته از او منتشر شده بود مبنی بر اینکه به پرسپولیس خواهد رفت را تکذیب کرد و گفت که هیچ وقت چنین صحبتی نکرده است.

,

,

, ,

 

,

وی گفت: آقای عابدینی زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بود با من صحبت کرد اما من هیچ وقت فکر حضور در پرسپولیس در ذهنم نبود.

,

بازیکن سابق استقلال در نظرسنجی برنامه نود بیادماندنی ترین گل خود را در دربی 69 مقابل پرسپولیس انتخاب کرد.

,

مجیدی در ادامه درباره آغاز دوران فوتبال خود و حضور در تیم کشاورز صحبت های جالبی را بر زبان آورد و گفت که در آن زمان مجبور بود تا با اتوبوس شرکت واحد تردد کند و بازیکنانی نظیر علی آذری که در آن زمان موتور براوو داشتند، او را سوار نمی کردند.

,

وی موفقیت های خود را مدیون دعای خیر والدینش دانست و به قدردانی از مادر خود پرداخت که انرژی مثبتی به او داده است.

,

مجیدی در ادامه درباره حضور در استقلال به صحبت پرداخت.

,

وی گفت: اولین نفری که با من برای حضور در استقلال صحبت کرد کامران منزوی بود و پس از آن مرحوم ناصر حجازی با من تماس گرفت. صحبت با ناصرخان برایم باورنکردنی بود و باعث شد تا حتی شب خوابم نبرد و من هم با تمام وجودم پذیرفتم در استقلال حضور پیدا کنم.

,

,

, ,

 

,

مجیدی در باره حضور در تیم ملی هم گفت: هیچ وقت برای حضور در تیم ملی متوسل به کسی نشدم. البته در کل من را به تیم ملی کم دعوت می کردند و زیاد در سطح ملی به من میدان داده نشد و البته من هم هیچ اعتراضی به این مسائل نکردم.

,

بازیکن سابق استقلال درباره علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان هم گفت که او را نمی شناسد که با تعجب فردوسی پور همراه شد.

,

البته در ادامه مجیدی نسبت به این صحبت خود از جهانبخش عذرخواهی کرد.

,

در ادامه مجیدی در واکنش به صحبت های فردوسی پور درباره اینکه طی تماس با برنامه نود گفته اند مجیدی در آن زمان از روزنامه خبر ورزشی خواسته تا این تیتر را بزنند تا طلب خود را از استقلال بگیرد! اظهار داشت: پدر شما در سال های قبل گفته بود که فردوسی پور پرسپولیسی است و برای دیدن بازی های پرسپولیس به ورزشگاه می رفته است.

,

,

, ,

فردوسی پور هم در واکنش به این صحبت هاگفت که هر کسی در دورانی علاقه ای به تیم ها داشته ولی روند برنامه 90 نشان می دهد که او هیچ علاقمندی به تیم خاصی ندارد.

,

در ادامه مجیدی درباره انتشاز گزارشی در روزنامه ها درباره اینکه فردوسی پور سالی 500 -600 میلیون تومان از این برنامه درآمد دارد که فردوسی پور این موضوع را تکذیب کرد.

,

مجیدی هم در این باره گفت که چطور شما می توانید درباره من به روزنامه ها استناد کنید اما من نمی توانم؟

,

گزارشی از بازی های لژیونرهای ایرانی پخش شد.

,
 
,
 
,   ,   ,  ,

در ادامه مجیدی درباره خداحافظی خود از استقلال اظهار داشت: من اصول حرفه ای گری را انتخاب کردم و در محیطی که نتوانستم کار کنم نخواستم سوهان روح باشم و در هر دو مقطع ، هم خداحافظی از استقلال و هم رفتن به قطر، اصول حرفه ای را رعایت کردم و استعفا را برگزیدم. گاهی وقت ها بودن یانبودن آدم ها شر است و گاهی خیر است و دوست نداشتم برای تیمم حاشیه درست کنم. احساس کردم با آمدنم و یا رفتن از استقلال به تیمم کمک کردم.

,

مجیدی در ادامه به بازی با پرسپولیس به همراه تیم الغرافه قطر اشاره کرد که عدد 4 را مقابل هواداران پرسپولیس نشان داد.

,

,

, ,

وی گفت که کری خوانی همواره میان تماشاگران دو تیم بوده و به عقیده وی این می تواند به فوتبال کمک کند و باعث پیشرفت شود.

,

مجیدی گفت که دوست داشته در این بازی گلزنی کند و بسیار خوشحال بود که در میان 100 هزار تماشاگر قرمزپوش پیراهن آبی را به آن ها نشان داده است.

,

ستاره سابق استقلال در پایان صحبت هایش در واکنش به تست های دوپینگی که بعد از هر بازی می داد، گفت: در حدود 5 بار تست دوپینگ دادم، اما در یکی از موارد بسیار ناراحت شدم، اما صحبت های آقای هاشمیان باعث شد که نسبت به این موضوع خوشحال شوم و پس از آن وقتی به من می گفتند برای تست دوپینگ حاضر شومف سریع استقبال می کردم.

,

,

, ,

,

, ,

 

,

فردوسی پور درباره شایعاتی که درباره مجیدی وجود داشت، سوال کرد که مجیدی پاسخ داد: وقت خوب کار می کنی و در اوج هستی پشت سرت حرف زیاد می زنند و این نشان می دهد که خیلی خوب هستید.

,

در پایان این برنامه هم کامران احمدپور روزنامه نگار ورزشی روی خط تلفنی برنامه نود آمد و اشاره کرد که صحبت های فرهاد مجیدی دردآور بوده است و به انتقاد از برنامه نود پرداخت.

,

برنامه نود در شرایطی 2:25 بامداد به پایان رسید که هیچ گزارش و صحبتی درباره حق پخش تلویزیونی که این روزها سوژه داغ رسانه ها و موضوع اختلاف صدا و سیما و فدراسیون فوتبال است، پخش نشد و در حالی که روز گذشته از حضور دوربین های تلویزیونی به نشست های خبری چلوگیری شد، هیچ خبری در این رابطه در برنامه نود منعکس نشد و فردوسی پور ترجیح داد در این باره سکوت اختیار کند.

,

انتهای پیام/آ

,

-

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه