اخبار داغ

عاشوری: درخشان باید بازیکن خاطی را اخراج می‌کرد/ بی ثباتی مدیریت به پرسپولیس ضربه می زند

عاشوری: درخشان باید بازیکن خاطی را اخراج می‌کرد/ بی ثباتی مدیریت به پرسپولیس ضربه می زند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل در پرسپولیس دایی، درخشان و مربی نیست. مدیریت و هیأت مدیره ثبات لازم را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامحسن عاشوری در گفت‌وگو با فارس،  گفت: فکر می‌کنم به اندازه کافی من و پیشکسوتان در این باره صحبت کرده‌ایم و مشکل از تصمیمات کلان و فدارسیون داست.مشکل فقط فوتبال پایه و جوانان نیست بلکه تیم بزرگسالان هم مشکل دارد. ما بازیکنانی داریم که عمر فوتبال آنها تمام شده ولی جایگزین کردن این بازیکن‌ها برای مربیان بسیار سخت است چون پایه خوب نداریم البته در همه مشکلات فدارسیون و وزارت ورزش نقش زیادی دارند و باید پاسخگو باشند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

عاشوری در مورد مشکلات باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر، گفت: سال‌هاست از عدم ثبات مدیریتی رنج می‌بریم. مشکل  مدیران پرسپولیس نیز زمان کوتاهی است که در اختیار آنها قرار گرفته و نتوانستند کار خود را به نحو احسنت انجام دهند.یکی دو سال زمان کافی برای یک مدیر نمی باشد و هر مدیری در کار خود اشتباه دارد و این رفت و آمدها لطمه به تیم پرسپولیس می‌زند و دودش به چشم تیم و هواداران می‌رود. به نظر من مشکل پرسپولیس دایی، درخشان و مربی نیست بلکه ساختار مدیریتی و هیأت مدیره این تیم است که ثبات لازم را ندارد.

,

وی درباره حرکت ناشایست بازیکنان در زمین فوتبال و جامعه نیز، گفت: بیشتر این مسائل بحث فرهنگی، اخلاقی و تربیتی است که در جامعه کمتر شده و در حد شعار می‌باشد. یکسری ملاحظه‌کاری‌ها از جنس فوتبال نیست. مصاحبه بازیکنان علیه مربی اصلا درست نیست. به عنوان مثال بازیکنی که علیه درخشان مصاحبه کرده بود با پادرمیانی دوباره به تیم بازگشت و این کار اصلا صحیح نبود و باید با جدیت بیشتری برخورد بشود.

,

وی درباره مسائل جادوگری و رمالی نیز، گفت: متأسفانه من اینگونه مسائل را شنیده‌ام ولی از نزدیک با آن برخورد نداشتم و از ارتباط افراد با مربیان اطلاع دقیقی ندارم. آمدن این مسائل در فوتبال غیرطبیعی نیست. در فوتبال ما مسائل غیرطبیعی و حاشیه‌ای بسیار دیده می شود. آینده این فوتبال بسیار نگران‌کننده است و این به خاطر حاشیه زیادی است که در فوتبال نفوذ کرده است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه