اخبار داغ

رونمایی از جدیدترین ابزار جاسوسی فیس بوک

رونمایی از جدیدترین ابزار جاسوسی فیس بوک
شبکه ضد اجتماعی و ماشین جاسوسی مخوف فیسبوک در اقدامی از اپلیکشین جدید جاسوسی خود رونمایی نمود.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، شبکه ضد اجتماعی و ماشین جاسوسی مخوف فیسبوک در اقدامی از اپلیکشین جدید جاسوسی خود رونمایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

فیسبوک که تحت مدیریت، کنترل و هدایت سرویس ها جاسوسی – تروریستی سیا و موساد می باشد تنها چند روز بعد از مصاحبه فرد فلیتز مامور آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) با راشاتودی روسیه که به صراحت اعلام نموده بود که فیسبوک و گوگل در جمع آوری اطلاعات افراد و گروه ها بسیار قوی تر و مبتکرانه تر از آژانس امنیت ملی آمریکا عمل می کند در اقدامی با تایید محتوای مصاحبه این مامور کارکشته سازمان سیا از افزونه جدید خود Talk and Comment رونمایی کرد.

,

, ,

 

,

این افزونه که جزء سرویس های جدید این سرویس جاسوسی محسوب می گردد قابلیت ارسال پیام صوتی را در صفحه شخصی و یا گروه های این شبکه ضد اجتماعی صهیونیستی داراست. و این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که با سهولت هر چه تمام تر پروژه تکمیل پرونده اطلاعاتی خود را تسریع بخشند.

,

, ,

نکته جالب آنکه این افزونه بصورت آزمایشی فعلاً در مرورگر کروم شرکت گوگل قابلیت اجرا دارد، که این خود گواه دیگری بر همکاری عمیق واستراتژیک این دو کارخانه و شرکت جاسوسی با یکدیگر در کنار رقابت ظاهری در فضای مجازی دارد.

,

امری که با آنکه بارها بصورت عملی و علنی توسط این دو شرکت متخصص در جاسوسی و عملگی برای سرویس های امنیتی دولت های صهیونیستی فریاد زده شده است؛ اما برخی از روی حماقت بی پایان و برخی از روی خیانتی موذیانه براحتی از کنار این امر مهم و اعتراف افسر ارشد آژانس امنیت ملی آمریکا و تائید چند باره آن توسط این دو جاسوس خانه اینترنتی گذشته و حتی سعی در اثبات خلاف این توطئه خطرناک داشته و دارند و با تطهیر این قبیل شبکه های ضد اجتماعی، به مانند یک عمله حقوق بگیر برای آنان به تبلیغ می پردازند و گویا مامور اشاعه ی همه جانبه محصول مشترک سیا و موساد شده اند.

,

, ,

با درنظر گرفتن پروژه جدید گوگل و فیسبوک به نظر می آید بعد از آنکه سرویس های جاسوسی تلفن همراه وایبر، واتس آپ و اینستاگرام که به خوبی توانسته اند قسمت دیگری از پازل جمع آوری حداکثری اطلاعات ملت ها و دولت ها را برای دستگاه های کثیف و جنایتکار جاسوسی – تروریستی  آمریکای جنایتکار، رژیم اشغالگر فلسطین و انگلیس خبیث را تکمیل نمایند و در همه ی قالب های ممکن از صوت، تصویر، متن و حتی همه اطلاعات تلفن همراه و سیستم های کامپیوتر اشخاص مختلف با مشارکت آنان، براحتی بانک اطلاعاتی خود را تکمیل کنند و با تحلیل اطلاعات بدست آمده، هدف گذاری دقیقی را برای عملیات های خود در آینده در نظر گرفته است.

,

درچنین شرایطی قوه محترم قضائیه و دستگاه های امنیتی کشورمان موظفند با توجه به تهدید های امنیتی بسیار گسترده ای که سرویس های جدید این قبیل شبکه های ضد اجتماعی که توسط سرویس های جاسوسی – تروریستی دولت های متخاصم مدیریت، کنترل و هدایت می شوند، ایجاد کرده اند.

,

آنها با در نظر قرار دادن سابقه ی این جاسوس کده های اینترنتی در راستای عمل به وظایف امنیتی خود ضمن برخورد مقتضی با برخی از ارگان ها و نهاد های عموماً دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی که متاسفانه خود را به ابزار جاسوسی دشمن مبدل کرده اند، دستگاه ها و رسانه های متخلف داخلی که مروج و مبلغ استفاده و ترویج استفاده ازین شبکه های جاسوسی هستند را تحت پیگرد قضائی قرار داده و بدون هرگونه مماشات بر روی امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد انقلابی را در دستور کار خود قرار دهند.

,

سید مقداد صادقی

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه