اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج عشایری اصفهان:

اسیدپاشی در اصفهان ارتباطی با موضوع بدحجابی ندارد

اسیدپاشی در اصفهان ارتباطی با موضوع بدحجابی ندارد
مسئول سازمان بسیج عشایری اصفهان با بیان اینکه اسیدپاشی در اصفهان ارتباطی با موضوع بدحجابی ندارد، گفت: قربانیان حادثه نه با کسی خصومت شخصی داشته‌اند و نه اینکه بدحجاب بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بسیج عشایر، "سید عبدالرحیم تقوی" مسئول سازمان بسیج عشایری اصفهان گفت: اسید پاشی در اصفهان ارتباطی با موضوع بدحجابی ندارد. چند مورد اسید پاشی در 2 روز قبل در چند نقطه شهر اصفهان شایعاتی را درباره منشأ آنها را در رسانه‌های داخلی و خارجی منعکس کرد که این موضوع مورد استقبال گسترده رسانه‌های بیگانه قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بسیج عشایر,

 

,

وی افزود: درست است که بدحجابی یکی از معضلات اجتماعی جامعه ما به شمار می‌رود ولی اقدام به اسید پاشی جنایتی بس بزرگتر از بدحجابی است ولی این موضوع که چرا اسید پاشی را با بدحجابی ارتباط می‌دهند جای سؤال است که قربانیان حادثه نه با کسی خصومت شخصی داشته‌اند و نه اینکه بدحجاب بوده‌اند.

,

 

,

تقوی تصریح کرد: این نکته کاملاً آشکار است که این عوامل از جایی تغذیه می‌شوند و این خبر به سرعت در رسانه‌های بیگانه از جمله بی بی سی فارسی منتشر می شود مثل اینکه آنان از قبل خودشان را آماده کرده بودند تا به محض اجرای دستور از سوی عواملشان آن را منتشر کنند.

,

 

,

مسئول سازمان بسیج عشایری اصفهان عنوان کرد: طبیعی است که چنین افرادی به فرض وجود، نه تنها جنایتی بس بزرگتر از بدحجابان مرتکب شده‌اند بلکه چهره دین را به نام دین تخریب کرده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه