اخبار داغ

در پی ریزش باران

سیلاب جان یک معلم و سه دانش آموز لرستانی را گرفت/ تلاش هلال احمر برای یافتن اجساد

سیلاب جان یک معلم و سه دانش آموز لرستانی را گرفت/ تلاش هلال احمر برای یافتن اجساد
بر اثر بارندگی های شب گذشته و جاری شدن سیل، دو دستگاه خودرو پراید در رودخانه شوراب ویسیان غرق شد در این حادثه سه دانش آموز و یک معلم در سیلاب جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سفیرافلاک، حسین رضا مرادی مدیرکل جمعیت هلال احمر لرستان به سفیرافلاک گفت: شب گذشته سه دانش‌آموز لرستانی به همراه معلم خود با یک دستگاه خودروی پژو در سیلاب غرق شدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سفیرافلاک،,

وی گفت: جستجو توسط 12 اکیپ هلال احمر لرستان از بامداد امروز آغاز شده است و یکی از اجساد که پسر 15-16 ساله ای است توسط تیم هلال احمر یافت و در حال انتقال به پزشکی قانونی است.

,

مدیرکل هلال احمر لرستان اظهار کرد: تا پیدا شدن تمامی اجساد کار جستجو به صورت زمینی و هوایی ادامه دارد.

,

 گفتنی است امین قوچی سال سوم متوسطه برق صنعتی، وحید سپهوند دوم انسانی، امین رحیمی دوم تجربی سه دانش‌آموز حادثه‌دیده سیلاب شب گذشته  هستند.

,

در این حادثه کاظم صفرزاده معلم این دانش‌آموزان نیز جان خود را از دست داده که هنوز جسد این افراد پیدا نشده است.

,

به گفته مدیر مجتمع شبانه‌روزی منطقه عشایری ویسیان دوره چگنی این افراد شب گذشته به علت ناراحتی یکی از آنها و مراجعه به مرکز درمانی ویسیان جهت مداوا اعزام شدند که به علت فراهم نبودن امکانات در این مرکز درمانی و اعزام آن به شهرستان خرم‌آباد در طول مسیر دچار مسدود شدن محور سراسری خرم‌آباد به پلدختر می‌شوند که قصد عبور از این محور را داشته اما شدت سیلاب به حدی بوده که ماشین آنها را با چهار سرنشین بلعیده شده است.

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه