اخبار داغ

بازدید اصحاب رسانه از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در قزوین

بازدید اصحاب رسانه از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در قزوین
در راستای معرفی طرح‌های اقتصاد مقاومتی سراسر کشور، کاروان رسانه ای با عنوان «حاج عبدالله والی» امروز ظهر وارد استان قزوین شد تا از طرح‌های اقدامات اقتصادی بسیج در این استان بازدید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، در راستای معرفی طرح های اقتصاد مقاومتی سراسر کشور، کاروان رسانه ای به همت روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی با عنوان «حاج عبدالله والی» ظهر امروز، سه شنبه، 29 مهرماه وارد استان قزوین شد تا از این طرح ها بازدید کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ,



این کاروان رسانه از 4 طرح اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش ماهی سردآبی، دام سبک، ماهی خاویاری و داربستی کردن تاکستان در شهرهای آبیک، طالقان، بوئین زهرا و تاکستان در استان قزوین دیدن می کنند و سپس به سمت استان گیلان برای بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی این استان حرکت خواهند کرد.

,
,
,



این کاروان رسانه ای با عنوان «حاج عبدالله والی»، اولین جهادگر عرصه سازندگی؛ متشکل از 25 خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و ... رسانه های داخلی است.

,
,
,



یادآور می شود، این کاروان از طرح های مختلف و متنوع از جمله کارگاه قالی بافی، داربستی کردن تاکستان، پرورش اردک بومی، بلدرچین، قارج، شترمرغ، دام سنگین و سبک، ماهی سردآبی، گرم آبی و ماهی تزئینی در سه استان البرز، قزوین و گیلان بازید می کنند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه