اخبار داغ

برای نخستین بار در کشور؛

جشنواره سه زنگ طلایی انشا، گفتگو و کتابخوانی در استان برگزار می گردد

جشنواره سه زنگ طلایی انشا، گفتگو و کتابخوانی در استان برگزار می گردد
دبیر علمی جشنواره سه زنگ طلایی گفت: نخسیتن جشنواره ی علمی، فرهنگی سه زنگ طلایی انشا، گفتگو و کتابخوانی در راستای تحقق تاکیدات رهبری بر گفتمان ها برای اولین بار در کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، کامیار قهرمانی فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نخسیتن جشنواره ی علمی، فرهنگی سه زنگ طلایی انشا، گفتگو و کتابخوانی در راستای تحقق تاکیدات رهبری بر گفتمان ها و تحقق مطالبه رییس جمهوری بر احیای سه زنگ انشا، کتابخوانی و گفت و گو برای اولین بار در کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: تاکنون سه هزار و 593 مقاله به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از این تعداد مقاله 160اثر در قالب مقاله و تجربیات تدریس توسط معلمان و سه هزار و 433  مقاله در قالب انشای دانش آموزی می باشد.

وی افزود: از میان آثار معلمان هفت اثر برتر و 15 اثر شایسته تقدیر و 32 انشا دانش آموزی نیز برگزیده شده اند و نفرات برتر این جشنواره 30 مهر ماه در تالار معلم تبریز معرفی خواهند شد.

قهرمانی فرد اهداف جشنواره را تسهیل احیای ظرفیت های خلاقیت آفرینی و نوآوری سند برنامه درسی ملی، تسهیل احیای مجدد جایگاه درسی انشا و نویسندگی در برنامه های آموزشی و درسی، کمک به شکل گیری فرهنگ گرایش به سمت و سوی نگارش خلاقانه، ابتکار در نویسندگی، مطالعه و نقد سازنده و تشویق معلمان و دانش آموزان برای ایجاد تحرک و انگیزه مطالعه، پژوهش و مشارکت عنوان کرد.

وی در پایان متذکر شد: تلاش خواهیم نمود دبیرخانه ملی این جشنواره را تا سال آینده در استان دایر نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
, 433 , . ,
,
,
,
, . ,
,
,

انتهای پیام/ص

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه