اخبار داغ

آیت الله شبستری:

آیت الله مهدوی کنی در همگرایی احزاب و گروه های خط ولایت نقش بارزی داشت

آیت الله مهدوی کنی در همگرایی احزاب و گروه های خط ولایت نقش بارزی داشت
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: آیت الله مهدوی کنی در همگرایی احزاب و گروه های خط ولایت نقش بارزی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، "آیت الله محسن مجتهد شبستری" در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی آناج، گفت: ارتحال آیت الله مهدوی کنی را به امام زمان و نائب بر حقش امام خامنه ای تسلیت و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای روح آن بزرگوار رحمت و مغفرت درخواست می کنم.

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله مهدوی کنی یکی از ذخایر انقلاب بود و همواره در صف مقدم مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی قرار داشت.

وی با اشاره به زحمت های این عالم بزرگوار در استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: امام (ره) ارادت ویژه ای به ایت الله مهدوی کنی داشتند به طوری که در یکی از دیدار ها به ایشان گفتند ما به شما ارادت داشته و خواهیم داشت.

آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: زحمات آیت الله مهدوی کنی فقط مربوط به قبل از انقلاب نبود ؛ ایشان بعد از پیروزی انقلاب عضو شورای انقلاب شد و خدمات شایانی برای استقرار این نظام انجام داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دانشگاه امام صادق(ع) حاصل زحمات این عالم بزرگوار است که توانست نیروی متخصص کشور و چند تن از مسئولان بلند پایه را تربیت کند.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت وجود مبارک و مفید ایشان در همگرایی گروه های خط انقلاب و ولایت بر هیچ کس پوشیده نیست؛ وی شخصیتی داشت که برای همه افراد  و جریان های سیاسی محترم بود.

انتهای پیام/ص

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه