اخبار داغ

به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی/

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی، رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "منبری ها"حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی، رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منبری ها,

متن این پیام به شرح زیر است:                        

,

بسمه تعالی

,

 

,

انا لله و انا الیه راجعون

,

عالم وارسته، حضرت آیت الله مهدوی کنی، یکی از چهره های برجسته و مبارز نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که هم منشا فعالیت های ارزشمندی در تبیین معارف اسلامی بوده و هم یکی از یاران باوفا و صدیق حضرت امام  خمینی (رض) در دوران ستمشاهی و دوران ارزشمند 8 سال دفاع مقدس محسوب می شد.

,

ایشان در دوران زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از پشتیبانان ولایت فقیه و از یاران پرتلاش و صدیق مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای بود.

,

آن عالم جلیل القدر در عرصه فعالیت های انقلابی و تبلیغی و در کسوت ریاست جامعه روحانیت مبارز تهران که از نهادهای فعال انقلاب اسلامی محسوب می شود به ایفای نقش پرداخته و نقش خود را به خوبی ایفا نمود.

,

این عالم وارسته در جایگاه مدیریت مجلس خبرگان رهبری و در هر منصبی که به ایشان محول می گردید، منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

,

طبق روایت « اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء» عروج ملکوتی این عالم ربانی ضایعه ای اسفبار به شمار می رود و با رحلت آن فقیه بزرگوار ثلمه ای جبران ناپذیر به اسلام و انقلاب اسلامی وارد شد.

,

این جانب مصیبت وارده را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، پیشگاه مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، جامعه روحانیت و آحاد ملت مسلمان ایران اسلامی تسلیت می گویم.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه