اخبار داغ

پیرهادی:

تذکرات اعضای اصلاح طلب شورا به شهردار نخ نما شده است

تذکرات اعضای اصلاح طلب شورا به شهردار نخ نما شده است
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: تذکرات مکرر اعضای اصلاح‌طلب شورا در خصوص روزنامه همشهری به شهردار تهران به یک پروژه نخ نما تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس،‌محسن پیرهادی با اشاره به تذکرات مکرر اعضای اصلاح‌طلب شورا به روزنامه همشهری اظهار داشت: پیگیری مستمر برخی از اعضای اصلاح‌طلب شورا در این خصوص و تذکرات آنان به شهردار به یک پروژه نخ‌نما تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی تصریح کرد: متأسفانه استفاده از ادبیات سانسورچی برای برخی از روزنامه‌نگاران و فعالین روزنامه و تهدید آنها به اخراج در صحن شورای شهر تهران توسط یک عضو اصلاح‌طلب شورای شهر زیبنده نیست.

,

پیرهادی خاطرنشان کرد: صحبت‌های مطرح شده از سوی عضو اصلاح طلب شورای شهر مصداق دخالت توسط این عضو است این مسئله کاملاً  غیرقانونی است و مواجهه این چنینی با رسانه‌ها کاملاً غیرحرفه‌ای است

,

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران ادامه داد: روزنامه همشهری ممکن است در برخی از موضوعات با سلیقه و برداشت شخصی همخوانی نداشته باشد اما نوع برخورد و اصلاح با رسانه این نیست، خصوصاً که روزنامه همشهری روزنامه‌ای است که سالهاست در حال انتشار است و نخستین روزنامه‌ای است که از ویژگی‌های منحصر به فرد برخوردار است.

,

پیرهادی بیان داشت: متأسفانه برخی از دوستان ما در شورا روزنامه را با تریبون شخصی، وبلاگ و یا همچون قاجاریه که میرزا بنویس‌ها را داشتیم اشتباه گرفتند.

,

عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: بنده به عنوان کسی که به آقای قالیباف رأی دادم و روزنامه همشهری که هم اکنون تحت مدیریت قالیباف است، تقاضا دارم فعالین و رسانه‌ها با یک تحلیل محتوا و سنجش، فراوانی میزان مطالب بنده را در این روزنامه با آقای سرخو که همیشه از این روزنامه گله دارند اعلام کنند تا شاید مرهمی بر زخم وجود نداشته و افزایش آستانه تحمل پایین برخی دوستان شود.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه