اخبار داغ

انصاریان: پرسپولیس مشکل بدنسازی دارد

انصاریان: پرسپولیس مشکل بدنسازی دارد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس از لحاظ بدنسازی مشکل دارند و از دقیقه ۶۰ به بعد کم می‌آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناعلی انصاریان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با فارس، پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل سایپا گفت: با توجه به اینکه بازی پخش مستقیم نداشت هیچکس نتوانسته این بازی را تماشا کند اما نتیجه را مطلع هستیم که پرسپولیس یک بر صفر مقابل سایپا شکست خورده است به نظرم این نتیجه خوبی نیست اگر در تهران یک بر صفر باختند واقعا نتیجه قابل قبول نیست. فکر می‌کنم پرسپولیس از نظر بدنی مشکل دارد چرا که از دقیقه 60 و 70 بازیکنان با افت بدنی روبرو می‌شوند و این کاملا مشخص است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در ادامه گفت:‌بازیکنان از نظر بدنی شرایط خوبی ندارند، جمع کردن این تیم با شرایط فعلی واقعا سخت است. تیم‌های دیگر برای برد مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کنند.

,

بازیکن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از این تیم‌های دیگر از پرسپولیس و استقلال می‌ترسیدند اما وقتی یک تیم به دور باخت می‌افتد تیم‌های دیگر نیز برای برد می‌آیند و این برای پرسپولیس خوب نیست که تیم‌های پائین جدول به خود بقبولانند که می‌توانند پرسپولیس را شکست بدهند. به اعتقاد من کادر فنی در شرایط فعلی کارسختی را دارد.

,

انصاریان در مورد بازی بعدی پرسپولیس مقابل پیکان گفت:‌امیدوارم که بتواند بازی بعدی مقابل پیکان به پیروزی دست یابند. این آرزوی همه هواداران این تیم محبوب است. متاسفانه هرچه رو به جلو برویم و این اتفاقات تکرار شود، جمع کردن شرایط این تیم بسیار دشوار می‌شود.

,

وی در مورد پخش نشدن بازی‌های لیگ برتر گفت: به نظرم همه چیز به ضرر صدا و سیما است چرا که آنها قبل از آغاز بازی و در بین دو نیمه از طریق تبلیغات پول زیادی را دریافت می‌کنند و حالا اگر پخش مستقیم نداشته باشند به ضرر خودشان است. طرفداران فوتبال اگر علاقه‌ای به فوتبال داشته باشند، راهی استادیوم می‌شوند و بازی را تماشا می‌کنند اما در این وسط چیزی گیر صدا و سیما نمی‌آید البته سال‌هاست که این مشکل وجود دارد و تنها چند هفته بازی‌ها را نشان نمی‌دهند و بعد از آن به توافق می‌رسند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه