اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت:

چشم بسته به هر لیستی رأی دادن درست نیست/ مردم باید نمایندگانی که موضع روشنی در مقابل استکبار دارند انتخاب کنند

چشم بسته به هر لیستی رأی دادن درست نیست/ مردم باید نمایندگانی که موضع روشنی در مقابل استکبار دارند انتخاب کنند
سردار افروز گفت: مردم باید به کسانی رأی دهند که در مسیر انقلاب و موضع روشن با استکبار هستند و کسانی که کوتاه می آیند و سکوت می کنند و معتقد هستند که باید سازش کرد به نظر من صلاحیت نه نمایندگی و نه هیچ نوع مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی را ندارند و مردم باید آنان را طرد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رضا افروز جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: ملت ما باید بصورت انبوه ، گسترده و حماسی در این انتخابات شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی به وصیت نامه الهی و سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت : از ابتدای انقلاب دو جریان وجود داشته است یکی جریان انقلاب اسلامی مبارزه با شیطان، ظلم  و جنایت های د اخلی و بین المللی  که  با رهبری ولی فقیه حضرت امام (ره) همراه بوده و ادامه آن همچنان در دست ولی فقیه است.

,

جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت جریان دوم  را جریان سازش و رفرم عنوان  کرد و افزود: جریانی که  در ابتدا ملی گرا ها بودند و بعد ملی مذهبی ها شدند و سپس جریانات چپ مدرن و راست سنتی بوجود آمد که متاسفانه همه گمراه هستند و در مسیر باطل و سازش با شیطان هستند و تصور غلط آنها این است که می توان با شیطان کنار آمد.

,

افروز عنوان کرد:در طول انقلاب و سال های اخیر نشان داد که هرگز نمی شود با شیطان سازش کرد همانطور که در قرآن آمده آنان که دشمن خدا و خلق خدا هستند با آنان نمی شود کنار آمد و خداوند این را در قرآن بطور واضح و روشن بیان فرموده و مردم باید متوجه باشند هر کسی به این جریانات وابسته باشد از نظر ما محکوم هستند چون راه و فکر آنان محکوم است حتی اگر ظاهرشان به ما نزدیک باشد.

,

وی اذعان  کرد: مهمترین نوع موضع آنان راهی است  که آنان انتخاب کرده اند راه باطل و شکست خورده ای است که طی 41 سال گذشته به دفعات اثبات شد که این راه بن بست است و به شکست می انجامد.

,

جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت تصریح کرد: مردم باید به کسانی رأی دهند که در مسیر انقلاب و موضع روشن با استکبار هستند و کسانی که کوتاه می آیند و سکوت می کنند و معتقد هستند که باید سازش کرد به نظر من صلاحیت نه نمایندگی  و نه هیچ نوع مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی را ندارند و مردم باید آنان را طرد کنند.

,

افروز خاطرنشان کرد: مردم باید با آگاهی گسترده ای که به وسیله خون شهیدان مصداق نفس زکیه است با حضور و انتخاب اصلح بهترین را انتخاب کنند و کسانی که به دنبال دنیا طلبی هستند را حذف کنند.

,

وی به ملاک های ذکر شده توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: یک نماینده باید کارآمد و صادق باشد، افراد بی تقوا و کسانی که موضع روشنی در مقابل استکبار ندارند، نباید انتخاب شوند افرادی که وابستگی فکری و ذهنی و دو تابعیتی باشند (مهم نیست که ظاهرا چه کسی باشند) نباید انتخاب شوند  و همچنین کسانی که اهل کاخ نشینی، زندگی رفاهی و فخر فروشی به دیگران هستند که امام و مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کرده اندنباید آنان را انتخاب کرد.

,

جانشین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با تاکید بر اینکه چشم بسته به هر لیستی رأی دادن درست نیست، گفت: کسانی که برای رأی آوردن بسیار به ریز و به پاش می کنند اگر قصد غارت ندارند چرا میلیاردی هزینه می کنند از کجا می آورند که دست به چنین کاری می زنند به نظر من به چنین کسانی در هیچ سمتی نباید رأی داد بویژه در مجلس که مرکز همه قدرت ها و قوانین است و باید چارچوب ها را اصلاح  کند بسیار حساس و حائز اهمیت است و اشخاصی که ناکارآمد هستند و هیچ کس آشنایی با آنان ندارد و اصلا سوابقی از آنان در دسترس نیست نباید به چنین اشخاصی رای داد.

,

افروز در پایان تاکید کرد: جوانان ما فکر نکنند که «حاج قاسم »اسطوره ای دست نیافتنی است او یکی از فرزندان این کشور بود و الگوی عملی است، باید مثل او از خیلی چیزها گذشت و تسلیم اوامر خدا شد و حاج قاسم  کسی بود که هرگز  به باطل روی خوش نشان نداد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه