اخبار داغ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان:

فضای انتخابات استان بسیار رقابتی بود/ داوطلبین منتخب؛ التزام به ولایت را مدنظر قرار دهند

فضای انتخابات استان بسیار رقابتی بود/ داوطلبین منتخب؛ التزام به ولایت را مدنظر قرار دهند
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: داوطلبین انتخاب شده از نفوذ، قدرت و اطلاعاتی که کسب می کنند در مسیر نادرست استفاده نکنند و به واقع در دفاع از محرومین تلاش داشته باشند و التزام به ولایت فقیه را مد نظر قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه فضای انتخاباتی استان کرمان بسیار شدید و رقابتی بود و در کمال آؤامش، سلامت و خوبی برگزار شد، گفت: از تمامی هم استانی های عزیز به خاطر حضورشان سپاسگزارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به شرکت بیش از 50 درصد واجدین شرایط در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: به داوطلبینی که با اکثریت آرا انتخاب شده اند تبریک می گویم و امیدوارم در دوره چهار سال آینده با توجه به سوگندی که در ابتدای فعالیتشان می خورند به تمام وظایف نمایندگی خود توجه داشته باشند.

,

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان با بیان اینکه امیدواریم آنان تمام هم و غمشان خدمت به مردم باشد، عنوان کرد: داوطلبین انتخاب شده از نفوذ، قدرت و اطلاعاتی که کسب می کنند در مسیر نادرست استفاده نکنند و به واقع در دفاع از محرومین تلاش داشته باشند و التزام به ولایت فقیه را مد نظر قرار دهند.

,

حجت الاسلام و المسلمین با تأکید بر اینکه کاندیدای انتخاب شده دشمن شناسی خود را تقویت کنند و در تصویب قوانین، مصالح ملی و کشور را مد نظر قرار دهند، اظهار کرد: اخلاق اقتضا می کند که داوطلبینی که موفق به کسب رأی نشده اند به کاندیدایی که رأی آورده اند تبریک بگویند و از هر گونه اختلاف و تنش خود داری کنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه داوطلبی به نحوه انتخابات و صندوق ها اعتراض دارد؛ می تواند از مجاری قانونی وارد شود و اعتراض خود را مطرح و مسر قانونی را طی کند؛ همچنین آنان از هوادران خود بخواهند که از هر گونه تنش در حوزه انتخابیه جدا خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه