اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر :

لازمه اصلاح جامعه، اصلاح تربیت خانواده است

لازمه اصلاح جامعه، اصلاح تربیت خانواده است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهرگفت: لازمه اصلاح جامعه،اصلاح تربیت خانواده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، حجت‌الاسلام محسن محمدیان به مناسبت هفته خانواده گفت: خانواده اسلامی ایرانی باید براساس فرامین مهدویت و انتظار مهدوی تربیت پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, تیتر آزاد,
وی درادامه ضمن اشاره ه آیات و روایات فراوان در مبحث اصلاح و تربیت خانواده خاطر نشان کرد: از ویژگیهای خانواده خوب و اسلامی عالم و البته عامل بودن به تکالیف الهی و شرعی است که این مهم بدون تربیت صحیح خانوادگی میسور نخواهد بود.
,
محمدیان ضمن برشمردن ویژگیهای یک خانواده خوب تصریح کرد: مهربانی،عشق ورزی،احترام و روابط متقابل،احترام به حقوق یکدیگر،سرزنده بودن واز همه مهمتر متدین و پایبند به اصول بودن از خصوصیاتی است که باید در خانواده نهادینه و اجرایی بشود.
,
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر خاطر نشان کرد: مشکلات فراوانی که پیش روی جوامع پیشرفته و مدرن امروزی وجود داردبه خاطر عدم تربیت صحیح در کانون خانوده است و اگر بخواهیم یک جامعه متعالی و بی نقص داشته باشیم باید اصول تربیت را در خانواده اصلاح کنیم.
,
وی در پایان زندگی سراسر نور حضرت علی (ع)و حضرت زهرا(س)و فرزندانشان را الگوی تمام خانواده ها دانست و خاطر نشان کرد: باید جامعه به سویی رهسپار شود که فقط و فقط از زندگی این بزرگواران الگو پذیری کند و سیره اشان را سرلوحه آداب تربیتی قرار دهد تا بتواند موفق بشود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه