اخبار داغ

تولید بیش از 50هزار کیلو قارچ خوراکی توسط متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی

تولید بیش از 50هزار کیلو قارچ خوراکی توسط متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی
مدیر قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 50هزار کیلو قارچ خوراکی دکمه‌ای توسط متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی تولید و به بازار عرضه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی شهرکرد، مجید پناهی مدیر قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه فتح استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اقدام به ارائه تسهیلات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی به بسیجیان واجد شرایط کرد است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,



وی افزود: با توجه به طرح‌های اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی انجام شده در حال حاضر بیش از 50هزار کیلو قارچ خوراکی دکمه‌ای توسط متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی تولید و به بازار عرضه شد.

,
,
,



پناهی در خصوص مزایای قارچ خوارکی گفت: قارچ پیش نیاز حیات است، چرا که با خاصیت هوموستازی حفظ تعادل بدن با محیط خود، بدن ما را در مقابل بیماری ها بیمه می کند.

,
,
,



مدیر قرارگاه جهاد اقتصادی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان تصریح کرد: مواد مغذی موجود در قارچ سیستم ایمنی بدن را فعال کرده و خاصیت تدافعی بدن را در مقابل عوامل بیماری زا مانند انواع انگل‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌ها بالا می‌برد.

,
,
,



وی در پایان به تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی ارائه شده به بسیجیان اشاره کرد و بیان داشت: این تسهیلات که با بهره کم پرداخت شده سبب برپایی کارگاه تولیدی در زمینه‌های تولید عسل، محصولات گلخانه‌ای، پرورش و پرواربندی دام، تولید و پرورش قارچ و پرورش طیور شده است.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه