اخبار داغ

در پیام تبریک رئیس بسیج جامعه زنان به ملاوردی عنوان شد؛

امیدواریم شاهد تحولات چشمگیر در تثبیت هویت زن مسلمان ایرانی باشیم

امیدواریم شاهد تحولات چشمگیر در تثبیت هویت زن مسلمان ایرانی باشیم
مینو اصلانی، در پیامی انتصاب معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده را به عنوان عضو جدید حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ به نقل از سایت بسیج زنان؛ در پی انتصاب اعضای جدید حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس بسیج جامعه زنان طی نامه ای به ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور خانواده تبریک گفت وابزار امیدواری کرد «در طول مدت تصدی در این مسئولیت خطیر، شاهد تحولات چشمگیر در حوزه تثبیت هویت زن مسلمان ایرانی در راستای جهانی سازی تمدن اسلامی و نقش تاثیر گذار زنان در استحکام بنیان خانواده  باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سایت بسیج زنان,

 

,

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

,

معاون محترم ریاست جمهوری در امور زنان و خـانواده
سرکـار خـانم شهیندخت مولاوردی

سلام علیکم؛

انتصاب حقوقی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آغاز سومین دوره شورای عالی انقلاب فرهنگی نشانگر حساسیت و توجه خاص مقام معظم رهبری به نقش زنان در مدیریت و سیاسگذاری­های کلان فرهنگی است.

بدین جهت ضمن تبریک انتصاب شما در این شورا، امید است؛ در طول مدت تصدی سرکارعالی در این مسئولیت خطیر، شاهد تحولات چشمگیر در حوزه تثبیت هویت زن مسلمان ایرانی در راستای جهانی سازی تمدن اسلامی و نقش تاثیر گذار زنان در استحکام بنیان خانواده به عنوان ارکان اصلی تمدن بزرگ و فراگیر ایران اسلامی باشیم.

از این رو تلاش در جهت تعالی فرهنگ عمومی بانوان، نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج و توسعه فرهنگ  عفاف و حجاب و ... گامی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه  زن و خانواده خواهد بود.

توفیقات روزافزون سرکارعالی به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت را از خداوند منان خواستاریم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور

,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه