اخبار داغ

اسیدپاش ها مفسد فی الارضند

اسیدپاش ها مفسد فی الارضند
معاون دادستان نظامی تهران، از رسیدگی دقیق به پرونده عاملین اسدپاشی در اصفهان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،سید رضا حسینی در گفت و گو با  میزان، با بیان این مطلب گفت: مسوولین قوه قضاییه باید بصورت ویژه و خاص، پرونده مربوط به مجرمین اسیدپاشی در اصفهان را پیگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
وی ادامه داد: افرادی که سبب اخلال در امنیت کشور و مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمی فرد شوند مفسد فی الارض به شمارمی روند و دادگاه می تواند حکم اعدام صادرکند.
,
 
,
وی اضافه کرد: افراد مرتکب علیه تمامیت جسمی که سبب اخلال در امنیت داخلی و خارجی شود به نحوی که اخلال درنظم عمومی کشور ایجاد کند دادگاه می تواند درصورت داشتن شاکی، یا عدم شاکی حکم اعدام صادر نماید.
,
 
,
وی تصریح کرد: طبق ماده 286 قانون مجازات های اسلامی، هرکس به‌طور گسترده، مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق و تخریب، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک یا دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آنها گردد به گونهای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی، یا سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد مفسد فیالارض محسوب و به اعدام محکوم می شود.
,
انتهای پیام/گ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه