اخبار داغ

دلیل موج جدید حملات داعش

دلیل موج جدید حملات داعش
یکی از فرماندهان نیروی پیشمرگ اقلیم کردستان در محور کرکوک دلیل موج جدید حملات داعش به مواضع این نیرو در محورهای مختلف را اطلاع یافتن این گروه از برنامه نیروهای نظامی اقلیم برای انجام حملات گسترده به آنها و پیشگیری از انجام این حمله و افزایش روحیه عناصر داعش اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، وَستا رسول فرمانده عملیاتی نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان در جنوب کرکوک در گفتگو با کردپرس گفت: در طول 24 ساعت گذشته جنوب کرکوک آرام بوده و هیچ جنگ و درگیریی روی نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی درخصوص دلیل موج جدید حملات داعش گفت: حملات چند روز گذشته عناصر داعش به مواضع نیروی پیشمرگ به دلیل اطلاع یافتن آنها از برنامه این نیرو برای انجام حمله و بازپس گیری مناطق اشغالی بوده است، به همین دلیل برای افزایش روحیه عناصر خود و شکست برنامه نیروی پیشمرگ، دست به این حملات زده و می خواهد برنامه های پیشمرگ را به هم بریزند و به مردم هم اعلام کند که هنوز دارای قدرت و توان کافی است.

این فرمانده پیشمرگ افزود: جنگنده های ائتلاف به صورت مستمر مواضع گروه تروریستی داعش در جنوب کرکوک را بمباران می کنند و در حال حاضر پس از شروع حملات ارتش عراق به حویجه، ائتلاف شروع به بمباران بیجی و حویجه کرده است.

شایان ذکر است در طول چند روز اخیر حملات داعش به مواضع پیشمرگ افزایش یافته‌ است.

این حملات در حالی است که در طول هفته های اخیر مسئولین و فرماندهان پیشمرگ اعلام می کردند داعش در محورهای جنگ با این نیرو، اعضا و تجهیزات خود را کاهش داده است.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه