اخبار داغ

کاسیاس: شرایط رونالدو بهتر از مسی است

کاسیاس: شرایط رونالدو بهتر از مسی است
رئال مادرید با سه گل در زمین لیورپول به پیروزی رسید و البته گلی هم دریافت نکرد. بدین ترتیب ایکر کاسیاس در سومین بازی متوالی کلین شیت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا کاسیاس که در این بازی نمایشی موفق داشت در انتهای بازی در جمع خبرنگاران ابتدا از ال کلاسیکوی روز شنبه آتی سخن گفت:" در شرایط مناسبی به ال کلاسیکو رسیدیم. این یک بازی متفاوت با سایر بازی هاست . مسابقه ای که دنیا بخاطر آن به دو دسته تقسیم می شود. خوشبختانه در خانه بازی داریم و بهترین فرصت است تا با پیروزی بر بارسلونا، فاصله خودمان با این تیم را در جدول کاهش دهیم.کریستیانو در حال حاضر بهتر از مسی است و در شرایط بهتری به ال کلاسیکو خواهد رسید. او مقطع فوق العاده ای را سپری می کند." 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی سپس با اشاره به برتری 3-0 بر لیورپول گفت:" بازی کاملی انجام دادیم.بر لیورپول مسلط بودیم و باید به همین روند ادامه دهیم.در دفاع و حمله بسیار خوب بودیم و توازن خوبی بین تمام خطوط وجود داشت.با وجود مصدومینی که داریم، وضعیت بسیار خوبی بر تیم حکمفرماست. 

تنها چیزی که به آن فکر می کنیم، پیروزی و پیروزی است.در اینجا باید از لطف هواداران لیورپول تقدیر کنم.همچنین از هواداران رئال که در آنفیلد هم ما را تنها نگذاشتند.برای آنها می جنگیم و امیدوارم باز هم بتوانیم قهرمان اروپا شویم."

,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه