اخبار داغ

پیام تسلیت سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت شهادت معلم شهید «رضا سرگزی»/

ترور یک معلم نشانه ناتوانی دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی و اقتصادی کشور است

ترور یک معلم نشانه ناتوانی دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی و اقتصادی کشور است
بی تردید ترور معلمی دلسوز نشانه ورشکستگی خود خواهان و سلطه جویان بین‌المللی است که با آگاهی از هزیمت خود در برابر پیشرفت های علمی سیاسی و اقتصادی کشور ما به انتقام جویی از ملت ایران روی آورده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت شهادت معلم شهید «رضا سرگزی» پیام تسلیتی صادر کرد که در متن این پیام به این شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی دانا  ,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

بار دیگر دستان پلید استکبار و عوامل صهیونیستی آنان جامعه فرهنگیان را از فیض وجود یکی دیگر از معلمین جوان کشور محروم نمود.

,

 

,

بی تردید ترور معلمی دلسوز نشانه ورشکستگی خود خواهان و سلطه جویان بین المللی است که با آگاهی از هزیمت خود در برابر پیشرفت های علمی سیاسی و اقتصادی کشور ما به انتقام جویی از ملت ایران روی آورده اند.آنان به درستی دریافته اند که علم و آگاهی مانع اصلی پیشبرد مقاصدشان است و لذا باید با معلم برخورد کنند و از آگاهی بخشی جامعه جلوگیری نمایند.

,

 

,

سازمان بسیج فرهنگیان ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه شهادت معلم فرهیخته شهید رضا سرگزی را به خانواده آن عزیز، جامعه فرهنگیان و مردم قدر شناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید والا مقام از درگاه ایزد منان علو درجات را مسألت می نماید.

,

 

,

سازمان بسیج فرهنگیان کشور

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه