اخبار داغ

حمید ابراهیمی در گفتگو با دانا؛

امیدوارم دستور رهبر انقلاب در خصوص کرونا خیلی جدی اجرا شود

امیدوارم دستور رهبر انقلاب در خصوص کرونا خیلی جدی اجرا شود
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: امیدوارمدستوری که مقام معظم رهبری در مورد قضیه کرونا به سرلشکر باقری داده اند و دستوراتی که سرلشکر باقری به نیروهای مسلح داده اند خیلی جدی اجرا شود تا این ویروس دیگر سیر صعودی نداشته باشد.
[

حمید ابراهیمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در رابطه با شیوع ویروس کرونا گفت: به دلیل کاهلی از سمت برخی از مسئولان مجبوریم الان در خانه بمانیم ولی ای کاش زودتر از این ها در خانه می ماندیم، ای کاش زودتر به این نتیجه می رسیدند که قرنطینه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: وقتی که ۵۰ نفر آدم را به راحتی می توانستند قرنطینه کنند احتیاجی نبود که الان چندیدن هزار نفر قرنطینه شوند، متاسفانه ما همیشه منتظر می مانیم وقتی که یک چیزی همه گیر می شود آن وقت دست به کار می شویم.

,
 
,
بازیگر سریال حکایت های کمال اظهار داشت: قرنطینه شدن هم حساب و کتاب دارد، من که نمی توانم ۲۰ روز در خانه بمانم، بیرون نروم و به فکر خورد و خوراک خودم و خانواده ام نباشم؛ اما با تمام این اوصاف من هم معتقدم که همه باید قرنطینه شوند و بیرون نروند به این خاطر که زنجیره وصال این مریضی از بین برود.
,
 
,
وی اذعان داشت: کارمندان بانک، کارمندان بیمارستان و خیلی از ادارات مختلف هستند که می بینیم سرکار می روند، خود ما هم به شخصه هنوز تصویربرداری سریالمان را تعطیل نکرده اند و هنوز در حال ضبط هستند، من در حال حاضر آفیش نیستم اما همکارانم هنوز هم سر کار می روند و این برای آن ها خطرناک است، ما از کجا می دانیم که یک نفر از عزیزانی که سر صحنه حضور پیدا می کند ممکن است به کرونا مبتلا نباشد، همانطور که می دانید این ویروس تا مدتی خودش را نشان نمی دهد.
,
 
,
ابراهیمی عنوان کرد: کارمندان ادارات مختلف هنوز سرکار می روند خب اینگونه که نمی شود، مگر چین با آن همه جمعیت مردمش را قرنطینه نکرد؟ 
,
وی در ادامه گفت: امیدوارم  این دستوری که مقام معظم رهبری در مورد همین قضیه کرونا به سرلشکر باقری داده اند و دستوراتی که سرلشکر باقری به نیروهای مسلح داده اند خیلی جدی اجرا شود تا این ویروس دیگر سیر صعودی نداشته باشد.
,
 
,
این بازیگر کشورمان اظهار داشت: ما مردمی که وضعیت مالی خوبی نداریم باید سعی کنیم این یک ماه را خانه بمانیم و سختی آن را تحمل کنیم، واقعا بیشتر از این نمی دانم و راه حلی ندارم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بعضی چیزها دیگر به مدیران و مسئولان ربطی ندارد، چطور برخی می توانند در چنین شرایطی در الکل صنعتی وایتکس بریزند و به عنوان الکل طبی به مردم بدهند؟، ماسک ها و ژل های ضدعفونی کننده دست را احتکار می کنند تا گران تر بفروشند، این چه بلایی است که بر سرمان آمده است؟ من فکر می کنم این بلا بدتر از کرونا است، کرونا یک بیماری است که بالاخره با تلاش پزشکان تمام می شود و از بین می رود ولی این نامهربانی ها به همدیگر را باید چکار کنیم؟ این درد را چگونه باید از بین ببریم؟ این دردی نیست که از بین و از یاد برود؛ دستگاه های نظارتی باید با محتکرین برخورد کنند.
,
 
,
این کارگردان در ادامه افزود: من که می دانم اگر این الکل را به مردم بدهم و از آن استفاده کنند می میرند، چطور می توانم این کار را بکنم؟ تا الان چندین نفر در اثر استفاده از الکل تقلبی جان خود را از دست داده اند؛ همه جور بیزینس را دیده بودیم، اما این بیزینس که با جان آدم ها بازی می کند قابل هضم نیست و مقصرش ما مردم هستیم.
,
حمید ابراهیمی در پایان در توصیه ای به مردم گفت: من عاجزانه از مردم خواهش می کنم در خانه بمانند، همین که مانع شیوع بیشتر این ویروس باشیم مطمئن هستم که خودش فروکش می کند، بهترین کار این است که خودمان را قرنطینه کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه