اخبار داغ

نبی:ابولا در ژوهانسبورگ گزارش نشده است

نبی:ابولا در ژوهانسبورگ گزارش نشده است
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:کی روش یکشنبه به ایران مراجعت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامهدی محمد نبی درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی در تهران برای بازی دوستانه مقابل کره جنوبی عنوان کرد:این اردو روز 18 آبان در تهران آغاز می شود تا ملی پوشان برای بازی مقابل کره جنوبی آماده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی درباره شیوع بیماری ابولا در آفریقا و احتمال لغو اردوی ایران در ژوهانسبورگ گفت:در بررسی های اولیه که داشتیم چنین بحثی در آفریقای جنوبی گزارش نشده است.ژوهانسبورگ یک شهر آفریقایی و اروپایی است و استاندارهای لازم برای توریست ها را دارد.

,

دبیر کل فدراسیون فوتبال تصریح کرد:همزمان با ورود تیم ملی به استرالیا فصل گرما است و به همین دلیل اردوی مناسبی در آفریقای جنوبی خواهیم داشت و با آب و هوا و شرایط جوی آن زمان در استرالیا آشنایی لازم صورت خواهد پذیرفت.

,

وی درباره زمان بازگشت کی روش به ایران گفت:کی روش یکشنبه به ایران مراجعت می کند.با او جلسه ای خواهیم داشت تا درباره وضعیت دقیق اردوها و برنامه های تدارکاتی به جمع بندی برسیم.

,

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا بازی دوستانه ایران مقابل سوئد برای فدراسیون هزینه ای در پی دارد اظهار داشت:اگر توافق نهایی برای برگزاری این بازی صورت بگیرد هزینه های اقامت با میزبان است و ما هزینه ای نخواهیم داشت.یک هفته هم در استکهلم خواهیم بود.البته هنوز روال اداری کار در جریان است.

,

وی درباره اینکه چه ارزیابی از نتایج تیم ملی در جام ملت های آسیا دارد گفت:استنباط من این است شرایط تیم ملی یک شرایط ویژه ای است و فاکتوهای مختلفی در موفقیت آن تاثیر دارد.در فرصت باقیمانده اگر اردوها و بازی ها به موقع انجام شود و از حمایت اهالی ورزش و رسانه برخوردار باشیم می توانیم موفقیت لازم را کسب کنیم.البته این را هم بگویم من با همه ملی پوشان صحبت داشتم.اکثر آنها انگیزه بالایی دارند و می خواهند در جام ملت ها با همه توان ظاهر شوند.این نکته مهمی است چون بازیکنان تیم ملی به این مساله واقف هستند که موفقیت خودشان در آینده نیازمند حضور موفق در جام ملت هاست.

,

نبی درباره حضور رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا در ایران گفت:این اولین بار است که رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا به ایران می آید.درباره موضوعات مختلف قصد همکاری داریم.

,

منبع:کاپ

, منبع:کاپ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه