اخبار داغ

گزارش مشروح از جلسه کمیسیون ورزشی شورای اسلامی:

جلسه کمیسیون ورزشی بدون تشکیل کارگروه ورزشی +تصاویر و حاشیه‌ها

جلسه کمیسیون ورزشی بدون تشکیل کارگروه ورزشی +تصاویر و حاشیه‌ها
نشست کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه بدون تشکیل کارگروه شهرستان به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از آستان‌خبر، کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه به‌منظور تشکیل اعضای کارگروه شورای ورزشی این شهرستان تشکیل جلسه داد که با توجه به پیشنهاد مطرح‌شده توسط محمد عبدالله‌پور قرار شد این کارگروه پس از تهیه اساس‌نامه تشکیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان‌خبر,

رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه در این نشست با بیان اینکه تلاش کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه بازگرداندن نشاط ازدست‌رفته ورزش شهرستان است اظهار کرد: متأسفانه به هر دلیلی نمودار رشد ورزش قهرمانی آستانه‌اشرفیه مناسب نیست.

,

مجید همتی با اشاره به اینکه این جمع بزرگ برای بازگرداندن مطالبات به‌حق مردم دورهم جمع شده‌اند بیان کرد: این کمیته به‌عنوان یک انجمن و در آینده به‌عنوان یک تعاونی و با یک نگاه کاملاً مسئولانه فعالیت خواهد کرد.

,

وی برخی از خصوصیات افراد کاندیدا در شورای ورزشی را برشمرد و عنوان کرد: پرداخت شارژ ماهیانه توسط منتخبین، داشتن دغدغه ورزشی و نگاه مدیریتی ازجمله مهم‌ترین خصوصیات کاندیداها باید باشد.

,

همتی با بیان اینکه از تمامی صنوف ورزشکاران و همه مردم می‌توانند با توجه به شرایطی که در نظر گرفته می‌شود به عنوان کاندیدا معرفی شوند افزود: فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز قول که داده‌اند که امکانات لازم اداری را برای این جمع مهیا سازد.

,

, ,

محمد عبدالله‌پور نیز در این نشست با بیان اینکه سیستم اداری کشور به‌هیچ‌وجه جوابگوی رفع مشکلات نیست اظهار کرد: تجربه ثابت کرده که با استفاده از گروه‌های مردم‌نهاد بسیاری از کارها سریع‌تر به ثمر خواهد نشست.

,

جانشین سپاه قدس گیلان یکی از راه‌های برون‌رفت از معضلات اجتماعی را حضور مردم در صحنه ورزش عنوان کرد و افزود: هر جوانی که به مواد مخدر آلوده شود کل خانواده او از بین خواهد رفت.

,

وی با تأکید بر اینکه پیش از تشکیل هر گروه، کمیته یا شورایی باید بر طبق یک اساسنامه پیش رفت اظهار کرد: نباید برای تشکیل این گروه عجله شود.

,

وی به تشریح طرح پیشنهادی خود در ارتباط با تشکیل کارگروه اشاره کرد و گفت: در این کارگروه تمامی هیئت‌ها می‌توانند عضو باشند.

,

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه هریک از اعضا باید مبلغی را به‌صورت ماهیانه در اختیار ورزش شهرستان قرار دهند بیان کرد: بنده پیشنهاد می‌کنم هر عضو مرد این کارگروه مبلغ 60 هزار تومان و هر عضو خانم این کارگروه مبلغ 7 هزار و 500 تومان را به‌صورت ماهیانه پرداخت کنند.

,

وی افزود: تاز مانی که خودمان دست به جیب نشویم چگونه باید انتظار داشته باشیم که از مردم مبلغی به جهت کمک دریافت کنیم.

,

جانشین سپاه قدس گیلان مسئولیت‌پذیری را یکی از مهم‌ترین خصوصیت کاندیدا معرفی کرد و گفت: به‌منظور عملکرد بهتر این گروه باید زیرگروه‌هایی مانند گروه جذب مالی، گروه هماهنگی، گروه فرهنگی و ... تشکیل شود.

,

عبدالله‌پور با بیان اینکه با یک برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت می‌توان مشکلات ورزشی شهرستان را حل کرد اظهار کرد: داشتن دورنگار ورزشی برای عملکرد کارگروه باید لحاظ شود تا تأثیر این کارگروه هویدا گردد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه نیز در این نشست با بیان اینکه از شما بابت تشکیل جلسه به‌منظور ارتقا و توسعه ورزش شهرستان تشکر می‌کنم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل مظلوم بودن ورزش شهرستان خلأ انسجام فکری در ورزش آستانه‌اشرفیه است.

,

اسماعیل فتحی با تأیید اینکه برای تشکیل هرگونه کارگروهی باید در ابتدا اساسنامه آن تنظیم شود بیان کرد: می‌توان در تشکیل هیئت‌مدیره از مسئولین اداراتی همچون آموزش‌وپرورش و سپاه پاسداران که دارای امکانات ورزشی هستند دعوت شود.

,

وی تأکید کرد: نوشتن اساسنامه حتماً باید با در نظر گرفتن چشم‌انداز برای ورزش شهرستان باشد.

,

محمد گلباغی نیز در این جلسه صحبت‌هایش را به این جمله "دلم برای این همه دلسوزی می‌سوزد" آغاز کرد و افزود: اهداف و چشم‌انداز باید در اولویت کار این کارگروه باشد.

,

این عضو شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه افزود: ورزش تنها مسیری نیست که باید برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی به آن پرداخت.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه در این جلسه گفت: نظام‌مند بودن خوب است ولی تجربه ثابت کرده رجوع به ساختار اداری ما را از موفقیت باز می‌دارد.

,

مهدی رحمدل با اشاره به صحبت‌های رئیس سابق اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه در ارتباط با جذب منابع مالی گفت: به گفته آقای نوری‌زاد آستانه‌اشرفیه با جذب تنها 49 میلیون تومان رتبه دوم جذب منابع مالی را در استان کسب کرده بود.

,

وی با بیان اینکه ضرورت تشکیل این مجموعه را استفاده از تشکیلات مردم‌نهاد عنوان کرد و صحبت‌هایش را با جمله‌ای از "گاندی" به پایان رساند.

,

امیدوار جلالی نیز در این نشست مدیریت و منابع مالی را دو بحث اساسی ورزش شهرستان دانست و عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان متولی ورزش شهرستان است و ما فقط برای کمک به این اداره به‌منظور جذب منابع مالی درصدد تشکیل کارگروه هستیم.

,

این عضو شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه ما به دنبال فراهم کردن یک درآمد ثابت برای شهرستان هستیم اظهار کرد: درگذشته افرادی از بازار برخی کمک‌هزینه‌ها را به‌صورت مقطعی متقبل شدند که این کفایت همان بخش را هم نمی‌کرد.

,

تیغ‌نورد آخرین عضو شورای اسلامی بود که صحبت‌هایش با جمله "از قدیم گفته‌اند کسی که آخرین نفر صحبت کند خونش به گردن خودش است" آغاز کرد و افزود: اگر بخواهیم بر اساس اساسنامه پیش رویم در ابتدا باید با تشکیل هیئت مؤسس شروع به تنظیم هرگونه اساسنامه کنیم.

,

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد این گروه، کار جهادی است گفت: هرگونه اقدامی توسط ورزشکاران و در کمیسیون ورزشی می‌تواند صورت گیرد.

,

این عضو شورا با طرح چند سؤال از قبیل آیا تداخل برنامه‌ریزی بین این گروه با اداره ورزش و جوانان پیش نمی‌آید؟، آیا تزاحم‌کاری پیش نمی‌آید صحبت‌هایش را به پایان رسانید.

,

, ,

از حاشیه‌های این نشست نیز می‌توان به عدم حضور نجفی خزانه‌دار شورای اسلامی اشاره کرد که علت غیبت وی توسط هیچ‌کدام از اعضای شورا اعلام نشد.

,

تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه از عملکرد روابط عمومی شهرداری آستانه‌اشرفیه با توجه به عظیمت وی به لاهیجان، و پرسش محمدعلی فائقی در اعتراض به روند برگزاری جلسه با سؤال "تاکی اینجا باید بنشینیم " در بین صحبت‌های یکی از ورزشکاران شهرستان از دیگر حاشیه‌های نشست کمیسیون ورزشی آستانه‌اشرفیه بود.

,

, ,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه