اخبار داغ

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: فوتبال ایران رو به رشد است

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: فوتبال ایران رو به رشد است
همکاری های دو جانبه فدراسیون های فوتبال ایتالیا و ایران گسترش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، «کارلو تاوکیو»، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در استانه سفرش به ایران از امادگی کامل این فدراسیون برای گسترش همکاری با فدراسیون فوتبال کشورمان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

تاوکیو،  گفت:«با توجه به انتخاب اخیر من به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، قصد دارم همکاری های این فدراسیون را با فدراسیون فوتبال مهمی مانند ایران، بیش از پیش ارتقا بدهم. در تفاهم نامه ای که در تهران با همتای ایرانی ام امضا خواهم کرد این همکاری ها در زمینه های مختلف مانند بخش اموزش اکادمی فوتبال و مدرسه فوتبال پایه، نحوه انتخاب بازیکنان مستعد،برگزاری مسابقات دوستانه تیم های ملی بزرگسال، امید و جوانان دو کشور در ایتالیا و ایران و همچنین همکاری در زمنیه زیرساختارهای ورزشی مدرن و استفاده از انواع چمن های مصنوعی، خواهد بود».
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا که وی را در سفر به ایران،«ماریو گالاووتی»، مشاور اول این فدراسیون همراهی می کند در پاسخ به این پرسش که شما تا چه حدی با فوتبال ایران اشنا هستید گفت:«من می دانم که تیم ملی فوتبال ایران در جایگاه نخست اسیا قرار دارد. من بر این باورم که روند فوتبال کشور شما رو به رشد است و باید بگویم که ایران در مسابقات جام جهانی برزیل نیز خوب درخشید، شاید بتوان گفت حتی بهتر از ایتالیا».
تاوکیو شنبه شب برای دیداری دو روزه از ایران وارد تهران خواهد شد. روز یکشنبه مراسم امضای تفاهم نامه فدراسیون‌های فوتبال ایران و ایتالیا در سالن کنفرانس آکادمی ملی فوتبال ایران با سخنرانی علی کفاشیان و رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا آغاز شده و پس از امضای تفاهم نامه، نمایندگان فدراسیون فوتبال ایتالیا از آکادمی ملی فوتبال ایران بازدید خواهند کرد.

,
,
,

hkjانتهای پیام/

, hkjانتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه