اخبار داغ

معاون وزیر بهداشت و درمان مطرح کرد

ضعف کشور در تولید پلت‌های دارویی

ضعف کشور در تولید پلت‌های دارویی
معاون وزیر بهداشت و درمان، پلت را روشی جدید برای تولید دارو خواند و گفت: در تولید پلت دارویی در کشور بسیار ضعیف هستیم، به همین دلیل پلت‌های دارویی را از خارج تأمین می‌کنیم.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، رسول دیناروند عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی شرکت « تدبیر، دارو، سلامت » تویسرکان، اظهار کرد: پروژه شرکت «تدبیر، دارو، سلامت» خدمتی بزرگ برای منطقه محروم تویسرکان و کاری بسیار ارزشمند در بحث تولید و اشتغال ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی با اشاره به اینکه فعالیت این شرکت، تولید پلت‌های دارویی است، پلت را روشی جدید برای تولید دارو معرفی کرد و گفت: ما در بحث تولید پلت دارویی در کشور بسیار ضعیف هستیم، به همین دلیل پلت‌های دارویی را از خارج تأمین می‌کنیم.

,

معاون وزیر بهداشت و درمان با اشاره به آمادگی علمی خوب فعالان این شرکت برای تولید پلت‌های دارویی، گفت: سرمایه‌گذاری در این بخش با چشمان باز صورت گرفته است.

,

وی اضافه کرد: به طور قطع وزارت بهداشت و درمان شرکت «تدبیر، دارو، سلامت» را در این مسیر برای بهره‌برداری سریع‌تر کمک خواهد کرد.

,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس نیز اظهار کرد: از دیدگاه بنده، کل شهرستان تویسرکان محروم و نیازمند نگاه ویژه برای توسعه پیشرفت است.

,

محمد‌مهدی مفتح مهم‌ترین مشکل شهرستان تویسرکان را بیکاری به شکل حاد عنوان کرد و گفت: راه بنیادین حل مشکل بیکاری تولید و اشتغال است.

,

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی شرکت تدبیر، دارو، سلامت بخش زیادی از مشکل اشتغال تویسرکان حل و فصل می‌شود، افزود: امیدورایم کار سرمایه‌گذاری در تویسرکان استمرار پیدا کند.

,

عملیات اجرایی شرکت «تدبیر، دارو، سلامت» در شهرک صنعتی شهر فرسفج یکی از شهرهای توابع شهرستان تویسرکان به‌ طور رسمی آغاز شد.

,

سرمایه‎گذار شرکت تدبیر دارو سلامت تویسرکان گفت: کار ساخت و ساز این شرکت مدت 25 روز  آغاز شده است.

,

صحبت‎الله احسانی با اشاره به اینکه کار زیربنایی شناژ و پایه‌ریزی ستون‌ها انجام شده، افزود: 20 درصد از کار در مدت کمتر یک ماه صورت گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه اهل تویسرکان و کاسب بازار است، هدف از این کار را تولید و ایجاد بستر اشتغال برای جوانان عنوان کرد و گفت: امیدوارم با این طرح ضمن توسعه و ترقی تویسرکان مشکلی از مشکلات کشور نیز حل شود.

,

بازدید رئیس سازمان غذا و دارو از فاران‌شیمی تویسرکان 

, بازدید رئیس سازمان غذا و دارو از فاران‌شیمی تویسرکان ,

معاون وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان غذا و داروی کشور در ادامه با همراهی نماینده مردم تویسرکان در مجلس و چند تن از مسئولان استانی و شهرستانی از نزدیک روند کار شرکت تعاونی تولید داروی فاران‌شیمی شهرستان تویسرکان واقع در شهر صنعتی را مورد بازدید قرار داد.

,

شرکت تعاونی فاران‌شیمی در مبحث تولید دارو به عنوان دومین کارخانه در سطح کشور از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد.

,

شرکت فاران شیمی تویسرکان در مساحت 17 هزار مترمربع احداث و کار خود را با تولید ماده اولیه دارویی اسید سالسیلیک آغاز کرده و امروز برای 137 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

,

فعالیت شرکت تعاونی فاران‌شیمی در دو بخش اصلی تولید مواد اولیه ( API ) و داروی تمام شده( F.P.) خدمات ارائه می‌دهد.

,

شرکت تعاونی فاران‌شیمی با بهره‌گیری از چهار پارامتر اصلی بازوهای مدیریتی، مالی، علمی و اجرایی به سرعت رشد کرده و ظرفیت‎های بالقوه خود را به مرحله شکوفایی رسانده است.

,

کلنگ احداث شرکت «تدبیر، دارو، سلامت» در تویسرکان به زمین زده شد 

, کلنگ احداث شرکت «تدبیر، دارو، سلامت» در تویسرکان به زمین زده شد ,

عصر امروز معاون وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان غذا و داروی کشور با همراهی نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولان، کلنگ شرکت «تدبیر دارو سلامت » در شهرک صنعتی شهر فرسفج این شهرستان را به زمین زد.

,

مدیرعامل شرکت تدبیر، دارو، سلامت تویسرکان فعالیت این شرکت را در زمینه تولید پلت‌های دارویی عنوان کرد و افزود: پلت‌های داروی به طور عمده از خارج از کشور تأمین می‌شود.

,

محمد حقیقی با اشاره به اینکه احداث کامل این شرکت در سه فاز پیش‌بینی شده، گفت: با ورود شرکت تدبیر، دارو، سلامت به چرخه تولید؛ حدود 400 نفر به صورت مستقیم صاحب شغل می‌شوند.

,

وی اعتبار اولیه تخمین زده شده را 15 میلیارد تومان خواند و اعتبار برآورده شده برای کل پروژه تدبیر دارو سلامت را 40 میلیارد تومان اعلام کرد.

,

مدیرعامل شرکت تدبیر، دارو، سلامت تویسرکان آورده صحبت‌الله احسانی، سرمایه‌گذار تویسرکانی طرح را حدود 8 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی شده که پروژه شرکت تدبیر، دارو، سلامت در مدت زمان دو سال به اتمام برسد.

,

وی در پایان سخنانش، فضای تولید کارخانه را شامل 600 متر مربع اتاق تمیز، 700 متر مربع انبار، 150 متر مربع آزمایشگاه کیوسی، 220 متر مربع قسمت اداری و 80 متر مربع موتورخانه عنوان کرد.

,

اورژانس بیمارستان ولی‌عصر(عج) تویسرکان افتتاح شد

, اورژانس بیمارستان ولی‌عصر(عج) تویسرکان افتتاح شد,

عصر امروز توسط رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان غذا و داروی کشور با همراهی نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت اورژانس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان به طور رسمی افتتاح و بهره‌برداری شد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان، در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه بخش ساختمانی اورژانس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) با صرف یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار احداث شده، افزود: پروژه اورژانس سال 87 آغاز و امسال تکمیل شد.

,

سید حسن حسینی‌زاده با بیان اینکه اورژانس در زیربنای 990 مترمربع با سازه اسکلتی و نمای سنگ با سیستم چیلر و هواساز استاندارد بنا گذاشته شده، گفت: اعتبار مورد نیاز برای این طرح از منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

,

وی با اشاره به اینکه 250 میلیون تومان برای خرید وسایل و تجهیزات پزشکی اورژانس هزینه شده در ادامه اعتبار صرف شده برای خرید وسایل تجهیزات اداری را 200 میلیون تومان و خرید رادیولوژی دیجیتال را 450 میلیون تومان ذکر کرد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان مجموع اعتبار هزینه شده در بخش تجهیز اورژانس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان را 900 میلیون تومان اعلام کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات مورد نیاز پروژه اورژانس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان، با حمایت و پیگیری‌های مستمر نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت تأمین شد.

,

در پایان این مراسم معاون وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان غذا و دارو با نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت و مدیر شبکه بهداشت و درمان از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) بازدید کرده و قول مساعد برای تقویت مالی اجرای طرح هتلینگ و نگاه ویژه برای تأمین تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان را در روند این سرکشی دادند.

,

انتهای پیام/ن

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه